fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלוף פיקוד העורף, אורי גורדין, הגיע לסיור בפרדס חנה כרכור

האלוף אורי גורדין, התייחס במהלך הסיור להתמודדות היישוב עם נגיף הקורונה. וגם להקמת מרכז השליטה בקורונה, בנווה פרדסים
אלוף פיקוד העורף בפרדס חנה \ צילום: דוברות המועצה
אלוף פיקוד העורף בפרדס חנה צילום: דוברות המועצה

אלוף פיקוד העורף, אורי גורדין, התייחס במהלך הסיור שערך להתנהלות היישוב במשבר הקורונה. ולהיערכות בפרדס חנה כרכור, לשעת חירום. זאת לאחר שראש מועצת פרדס חנה כרכור, הגר פרי יגור, הציגה בפניו את מרכז השליטה בקורונה. שהוקם ביישב לפני שבועיים.

 

מרכז השליטה הרשותי ומערך הסיוע ברשות

קצת רקע מקדים: לפני כשבועיים, הוקם בפרדס חנה כרכור מרכז רשותי לשליטה בקורונה. שמטרתו, כאמור, קטיעת שרשראות הדבקה. את המרכז, הממוקם בנווה פרדסים, מאיישים עובדי המועצה המקומית. שעברו הכשרה ייעודית כמתשאלים. עובדי המועצה, הם אלה המבצעים את התשאולים. מרגע היוודע הדיווח, על מאומת קורונה. במטרה לאתר ולמצוא, את מי שבאו איתו במגע. לצד פעילות זו, המתבצעת במרכז השליטה, נוצר קשר עם מאומתי הקורונה, גם על ידי אגף הרווחה במועצה המקומית. על מנת לבדוק את צרכיהם של המאומתים. וגם, לא פחות חשוב מזה, האם הם ממלאים אחר הוראות הבידוד. במקביל, ותוך מודעות למצוקתם של התושבים הוותיקים בתקןפת משבר הקורונה, יוצר המדור לאזרחים וותיקים קשר עם תושבי היישוב. בני ה-65 ומעלה. על מנת לסייע להם ככל הניתן, בזמנים מורכבים אלה.

 

"עוגן חשוב ומשמעותי"

במהלך הסיור שעשה אלוף פיקוד העורף, אורי גורדין, לקחו חלק רבים מעובדי המועצה המקומית. ביניהם ראש המועצה הגר פרי יגור, סגן ראש המועצה יעקב צדקה, מנכ"ל המועצה קובי אלון, מנהלת אגף קהילה ורווחה תמי ברששת ועוד. ראש המועצה, הגר פרי יגור: "אני מודה לאלוף פיקוד העורף, אורי גורדן, על ביקורו במושבה. ועל התגייסות מחוז פיקוד העורף, לאורך תקופת משבר הקורונה. תודה לצוות המרכז, שהוקם על ידי עובדי המועצה. אין ספק שמרכז השליטה שהוקם, מהווה עוגן חשוב ומשמעותי, להמשך ההתמודדות עם נגיף הקורונה. ויסייע למועצה, להבאת צמצום התחלואה במושבה".

 

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות