fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אופיר רוזן, בעלי סטודיו במה ינהל את תחום התיאטרון בעיר בשתוף פעולה עם עיריית חדרה

ביום חמישי השבוע, התקיימה פגישה בין רוזן, המנהל והבעלים של סטודיו במה בעיר, לבין מנהל אגף האירועים התרבות והספורט, אלחנדו ביאר. רוזן: "זו הייתה פגישה מצויינת".
אופיר רוזן בסטודיו במה \ צילום: איילת קדם
אופיר רוזן בסטודיו במה צילום: איילת קדם

הפגישה בין אופיר רוזן, יליד חדרה ומנהל סטודיו במה בעיר החובק רשת של בתי ספר ללימודי משחק לילדים ונוער, פלוס סוכנות שחקנים ולימודי פיתוח קול לבין מנהל אגף האירועים התרבות והספורט בעיר אלחנדו ביאר, שהתקיימה ביום חמישי של השבוע שעבר, מהווה סנונית ראשונה של חזרה לשגרה. זאת אחרי שנאלץ רוזן לסגור את העסק למשך חודשיים וחצי, הפסיד לקוחות והקפיא את עליית המחזמר 'מרי לו', עליו עבדו תלמידי בית הספר של השנה הקודמת: הפקה מקורית עם 20 שחקנים שהיתה אמורה לעלות, אילמלא הקורונה.

השניים נפגשו על מנת לבחון את עיקרי שיתוף הפעולה בין סטודיו במה לבין עיריית חדרה. בפגישה סוכם כי רוזן ינהל את תחום התיאטרון בעיר.

כעת, כך מקווה רוזן , אמורה תמונת המצב העגומה להשתנות וסטודיו במה עתיד לחזור לשגרה. רוזן: "היינו בהדממה עד ה-15 לאוגוסט ועכשיו אנחנו מתחילים לנשום בכוחות מחודשים. אבל לא אמרנו נואש, ובימים אלה אנחנו מתחילים את האודישנים לתיאטרון הנוער העירוני וללהקת הזמר "ווקל" בשתוף עיריית חדרה. וגם את הפעילות של התיאטרון הקהילתי למבוגרים".

אוספים את השברים

"בימים אלה אני אוסף את השברים", אומר רוזן, "ולא אמרתי נואש. כשפתחתי מחדש את הסטודיו בסוף חודש מאי, הכל היה אבק. אבל כל הזמן עודדתי את עצמי ונשארתי אופטימי. ועוד נעלה את ההפקה 'מרי לו' שהוקפאה, זה בהחלט בתכנון". "לשמחתי, יש היענות בעיר חדרה והסביבה וההרשמה לסטודיו במה בעיצומה. כך שאנחנו נמאצים בהכנות לפתיחת שנת הלימודים. ואני נחוש לפתח בכל הכוח את תחום התיאטרון בעיר חדרה, שבה גדלתי ובה הקמתי את הסניף הראשון של הרשת שלי. השבוע, אני אמור להגיש לעירייה בקשת תקציב. ואז אוכל לעוף קדימה, למרות הקורונה".

ועוד הוא מוסיף: "נשברה לי הכנף ואני מנסה לעוף שוב מחדש. הפסדתי לקוחות, יש כאלה שעוד לא חוזרים לשגרה. אבל בעקבות הפגישה שהייתה לי, אני מאמין שנחזור לעצמינו".

 

 

יש לכם סיפור? דברו איתי.
ayeletked@gmail.com

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות