fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוכל מוכן עד הבית: איזה מסעדות יפנקו אתכם במשלוח עד הבית?

פיצה, פסטה, חומוס, על האש - לעזרת העסקים והתושבים גם יחד ריכזה עיריית חדרה את המסעדות המציעות משלוחים עד הבית והן מופיעות בדף מיוחד. אז מה בא לכם להזמין היום?
פיצה אילוסטרציה
פיצה אילוסטרציה

רוצים ליהנות משירות של אוכל מוכן שמגיע אליכם עד לבית? מתחשק לכם סושי, חומוס, המבורגר או גלידה טובה? בחדרה אין סיבה לוותר על הכיפים הקטנים הללו, שכה נחוצים בימים של בידוד.

עיריית חדרה, בשיתוף נחלים – החברה לפיתוח התיירות בחדרה, פועלות למניעת הפגיעה בעסקים הקטנים בעיר, והמסעדות בפרט, בימים בהם כולנו ספונים בבתים. העירייה וחברת נחלים פרסמו דף מיוחד ובו כל המסעדות שמעניקות שירות שליחויות עד הבית. כל שנותר הוא לפתוח את הדף ולהחליט מה אוכלים היום.

בין היתר תמצאו "תפריט בידודא" (כך במקור) במסעדת רובן, הנחה למזמינים אונליין בשניצליה, 26 סוגי מאפים ב"אצל טניה", הנחה לתושבי חדרה בג'אפן ג'אפן, פיצה מתנה במשלוח מעל 120 שקלים ב"פאט ויני", ועוד פינוקים.

בעיריית חדרה מדגישים כי תנאי השירות וגורמים נוספים כמו זמני האספקה ואיכות המנות הם באחריותם הבלעדית של המסעדות. אם אתם בעלי מסעדות או עסק בתחום המזון שמוציא שליחויות, אתם מוזמנים לפנות עם הפרטים למייל: hadera.tour@gmail.com

לעדכוני משרד הבריאות על מחלת הקורוונה

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות חדרה, כל הפרדס וכל זכרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות