fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צאו עכשו לעמק חפר. היום ומחר פעילויות לכל המשפחה

סחלבים וצפרות ועוד. שאטלים יובילו אתכם לאגמון מהכניסה לקיבוץ עין החורש!!! שימו לה להוראות הנסיעה
השקנאים הגיעו צילום חנה שלג

אז לאן נצא עם הילדים לטייל. נותרו עוד ימים ספורים ל"עונש" הזה שנקרא חופשת סוכות, כאשר בכל בוקר צריך להחליט מה לעשות עם הילדים כשהדבר הראשון שעולה וגורם להתלבטויות היא הנסיעה בכבישים ופקקים.

אז הנה לכם תושבי נתניה מספר פעילויות שמתקיימות אצל השכנה שלכם ממזרח שיש לה שטחים ירוקים, נחל אחד וכמה פרוייקטים תיירותיים. תנצלו.

חוות הנוי. צילום בועז נובלמן
חוות הנוי. צילום בועז נובלמן

היום רביעי 16.10, 10:00-14:00, האגודה הישראלית לסחלבים תקיים יריד סחלבים בחוות הנוי, שיכלול תצוגה ומכירה. הכניסה חופשית. מוזמנים להגיע ולהכיר את העולם המופלא והנדיר של הסחלבים.  יתקיימו גם הרצאות בנושא של סחלבים ובנושא של שימוש בפסולת אורגנית לייצור ביו גז עקבו אחר הפרסומים.
מחר, יום חמישי (17.10, 9:00-14:00) באגמון חפר  יתקיים צפרתון קק"ל לכל המשפחה: סיורי צפרות, הדרכות טיבוע, מיני-מרתון צפרות למשפחות, מופע מעוף של בועות סבון, סדנאות יצירת ציפורים, מְסַפֵּר צִיפּוּרִים ועוד. הכניסה חופשית! שימו לב: ההגעה לאגמון – מהכניסה לקיבוץ עין החורש בלבד (כביש 581). הדרכים האחרות אל האגמון יהיו חסומות .אנא סעו על פי השילוט לחנייה. ממנה, שאטלים ייקחו אתכם אל האגמון – והצפרתון.
גם אתר גשר הצבים ערוך לביקורי החג עם נטיעות חדשות של עצים. גם כאן אנא שימו לב להסדרי התנועה המיוחדים לרגל החג. סדרנים יהיו במקום.
וומה יש עוד בעמק חפר?  יקבים, מבשלות בירה. מסעדות מיוחדות,  מוזיאונים עם פעילות לחג בבית הגדודים באביחיל וב"שם עולם" בכפר הרא"ה, טיולי אופניים כולל מוזיאון אופניים.
כל זה קרוב לבית.  לעזרתכם: מוקד המועצה האיזורית עמק חפר *9875..

תערוכת צילומים מרחפן של נופי טבע וחקלאות מעמק חפר והסביבה של אמן הצילום גיא שמואלי ממשמר השרון מתקיימת בבנין ההנהלה של "גרנות" מול גן שמואל. גיא מצליח להבליט בעדשתו את היופי של החקלאות והטבע בעמק חפר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות