fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סגן מפקד תחנת חדרה: "צריך להחזיר לתושבים את האמון במשטרה"

החל מהשבוע תושבי העיר יכולים לבדוק רישום פלילי בתחנה גם בשעות הערב. במסגרת צעדי ההתייעלות, ייבדקו גם זמני הגעת ניידות משטרה לטיפול באירועים. "באם לא יגיעו הניידות בזמן. נברר את הנסיבות וננקוט בצעדים משמעתיים בעת הצורך", הוא מבטיח.
סמת"ח חדרה גיל אלחדד
גיל אלחדד (צילום: איילת קדם)

יוזמה חדשה של תחנת משטרת חדרה.  תושבי העיר יכולים  לבדוק בתחנת המשטרה רישום פלילי גם בשעות הערב. עד כה ניתן היה לבדוק רישום פלילי רק אחרי הצהריים.

סמת"ח משטרת חדרה, רב פקד גילי אלחדד, שנכנס לתפקידו לפני חודשיים, מסביר  כי היעד העכשווי של התחנה בנוסף לפעילות המשטרתית הרגילה, הוא  להשיב את אמון הציבור בפעילות המשטרה.

סמת"ח חדרה גיל אלחדד
נבדוק את זמני הגעת ניידות משטרה לאירועים. גיל אלחדד (צילום: איילת גונן)

במסגרת היעד נבדקים הזמנים בהן מגיעות ניידות המשטרה לזירות האירועים השונים בעיר, כדי שזמן ההגעה לא יעלה על 15 דקות. "באם לא יגיעו הניידות בזמן", הוא מבטיח, "נברר את הנסיבות וננקוט בצעדים משמעתיים בעת הצורך", הוא מבטיח.

צעד נוסף במסגרת השבת אמון הציבור במשטרת חדרה  נעשה השבוע במסגרת הרצאה שהעביר אלחדד לשוטרי התחנה. שעניינה מנהיגות, ערכים ודוגמא אישית.

ההרצאה ניתנה מחוץ לתחנת המשטרה, במתחם של חברת החשמל והועלו בה דילמות שונות מחיי השוטרים. אלחדד: "בחצי השנה האחרונה יש עליה מתמדת של עשרות אחוזים בפניית תושבי העיר למוקד 100 ולכן הצורך להעלות את הקשר שבין השוטר לאזרח ולהקנות לשוטרים את המימד הערכי, משמעותי כל כך".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות