fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דידייה קוגבנייה חתם בחדרה, מחפשים שחקני הגנה

החלוץ שכיכב במכבי נתניה הוא הזר הרביעי שמחתים אורי גוטמן. בקבוצה שואפים לסכם על שאילתו של יהב גורפינקל
מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

הפועל חדרה ממשיכה להתחזק לקראת עונת 2019/20 והשבוע חתם בקבוצה מהשרון דידייה קוגבנייה, חלוץ ממדינת טוגו באפריקה, שיהיה הזר הרביעי של אורי גוטמן. קוגבנייה בן ה-24, שזכור כמי שכיכב בעונת העלייה של מכבי נתניה לליגת העל, שיחק בחצי העונה האחרונה בדלה גורי הגיאורגית, במדיה כבש ארבע שערים.

קוגבנייה אמר לאחר החתימה: "הגעתי למקום מצוין. אני נמצא עם השחקנים והצוות כבר כמה ימים ומבין את הקסם של הקבוצה הזו. אני שמח לחזור לשחק בליגה בישראל ומחכה כבר שזה יתחיל. אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה וקורא לכל האוהדים להגיע כבר בגביע הטוטו מול קריית שמונה". החלוץ הגיע למחנה האימונים בתחילת השבוע. בארץ שיחק גם בבית"ר תל אביב-רמלה, מ.ס אשדוד, קריית גת, וכאמור במכבי נתניה.

דידייה קוגבניה. צילום: הפועל חדרה
דידייה קוגבניה. צילום: הפועל חדרה

במועדון ממשיכים בחיפוש אחר בלם ובין המועמדים נמצא האיטלקי אדוארדו לאנצ'יני. עמדה נוספת שמטרידה את הצוות המקצועי היא המגן השמאלי, ובחדרה רוצים לראות את יהב גורפינקל מושאל לעונה נוספת ממכבי חיפה. בחדרה סיפרו כי מאמן הירוקים מרקו בלבול הבטיח תשובה סופית לאחר 'משחק האירופאיות' נגד הפועל באר שבע שנערך השבוע וכעת ישוחח היועץ המקצועי של חדרה אורן גולן עם אנשי המועדון הירוק בכדי לקדם את עסקת ההשאלה עד השבוע הבא.

במהלך המחנה בבולגריה ניצחה חדרה את קבוצת בלקן מהליגה השלישית בבולגריה בתוצאה 0:4 וגברה גם על בני סכנין 0:2 משערים של שני המחליפים אליאל פרץ ושגיב סולומון. שוער חדרה אוסטין אג'ידה אמר לאחר הניצחון: "היה משחק טוב שלנו. סכנין יריבת אימון מצוינת, ואנחנו נראים טוב יותר מיום ליום. אנחנו קבוצה חדשה, לומדים שיטה חדשה ומתחברים. בסך הכל יש לנו הרבה סיבות להיות מרוצים, ובהתייחס לתהליך שאנחנו נמצאים בו, אנחנו בסדר גמור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות