fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחדרה בונים את האקדמיה

שני דוד והבנות הצעירות (צילום: עצמי)

מועדון מכבי כישרונות חדרה בכדורגל נשים ממשיך להתפתח. השנה החליט יעקב גלאם, יו"ר המועדון, להרחיב את הפעילות ולפתוח קבוצת גיל חדשה לכיתות ג' עד כיתה ו'. הפעילות נערכת מדי יום שני בשעה 16.00 וביום שישי בשעה 14.00 במגרש הכדורגל המשוזרע בבית ספר למדעים ואומנויות.

גלאם: "הייתה תמימות דעים בקרב כל הגורמים שהעניען הזה ייכשל. למרות כל הקשיים החלטתי שאני הולך על המהלך ולשמחתי הצלחנו כבר ליצור קבוצה בת 11 בנות. אני מאמין שבטווח הלא רחוק החוג יהפוך ללהיט".

שני דוד והבנות הצעירות (צילום: עצמי)
שני דוד והבנות הצעירות (צילום: עצמי)

על מנת לקדם את החוג נקבע מחיר עממי וזול בסך 140 שקלים לחודש הכולל ביגוד וכדור לכל נרשמת. מי שמאמנת את הבנות הצעירות היא שני דוד, שחקנית נבחרת ישראל לנשים ובעלת ניסיון של מספר שנים באימון בנות צעירות. דוד: "אני קוראת להורים שרוצים שהבנות שלהן תהיינה בכושר גופני טוב, שתשפרנה את הקואורדינציה, שתוכלנה להתמודד עם מצבים משתנים, שתשתלב בקבוצה, שהביטחון שלהן יעלה  להצטרף לחוג. הבנות מאוד מתקדמות ונהנות מפעילות שהיא חשובה גם לבריאותן".

במועדון החדרתי לא מסתפקים בהצלחה זו ומציבים לעצמם יעדים כאשר המטרה היא להגיע השנה למספר של 15 משתתפות, בעונה הבאה להכפיל את המספר ל~30 ובעונה לאחר מכן להגיע ל60 בנות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות