fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדיר דנין: "המטרה היא פלייאוף עליון"

הפועל חדרה סיימה בתיקו 1:1 מאכזב נגד מכבי כפר קנא, שלאחריו, החליטה ההנהלה לבצע מיני מהפכה בסגל השחקנים. אחד השחקנים שמפתיע לטובה הוא אדיר דנין: "יש לנו קבוצה טובה שהייחודיות שלה זה החיבור בין השחקנים"
"המטרה היא פלייאוף עליון". דנין. (צילום: שלומי גבאי)
"המטרה היא פלייאוף עליון". דנין. (צילום: שלומי גבאי)

ביום שישי האחרון הפועל חדרה סיימה בתיקו 1:1 מאכזב נגד מכבי כפר קנא. למרות התיקו, בקבוצה מרוצים מפתיחת העונה עד כה, גם מסגל השחקנים וגם מהצוות המקצועי. ביום שישי (13.12) תתארח חדרה אצל מכבי עירוני קרית אתא מתחתית הטבלה.

לאחר התיקו, החליטה ההנהלה לבצע מיני מהפכה בסגל השחקנים. בנוסף לאדם וייר ששוחרר, בקבוצה החליטו להיפרד גם מהקשר גל גניש שהצטרף לחדרה רק לפני שלושה שבועות. שחקן נוסף ששוחרר הוא החלוץ סבי שאולוב. בחדרה רצו לקצץ מעט בשכרו של השחקן ולבסוף הוחלט לשחררו בכדי גם לא לפגוע בשחקן עצמו. בחדרה מעוניינים להתחזק בקשר אחורי וחלוץ. השבוע החל להתאמן בקבוצה הקשר רן פרג'פור ששיחק לפני שנתיים במכבי יבנה מהליגה הלאומית.

לא לפגוע בו. סבי שאולוב (צילום: ארכיון)
לא לפגוע בו. סבי שאולוב (צילום: ארכיון)

אחד השחקנים שמפתיע לטובה את הצוות המקצועי הוא אדיר דנין. דנין, שלא שיחק כדורגל עונה שלמה, הגיעה לחדרה בכדי לחזור לכושר ואחרי זמן קצר הפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה. דנין היה הבולט בקבוצה בניצחון הגדול לפני שבועיים מול הפועל כפר סבא.

איזה קבוצה נראה העונה? זאת שניצחה את כפר סבא או זאת שהובסה על ידי מגדל העמק?
"כל מי שהיה במשחק מול מגדל העמק יודע שהתוצאה משקרת. הגענו לפחות לשישה מצבים בטוחים אבל החמצנו. מול כפר סבא הגענו הרבה יותר מרוכזים וניצחנו. יש לנו קבוצה טובה שהייחודיות שלה זה החיבור בין השחקנים ואני חושב שהמטרה היא פלייאוף עליון למרות שאני מטבעי תמיד שואף הכי גבוה שאפשר".

ספר על החיבור שלך לקבוצה אחרי שנה שלא שיחקת.
"קודם כל אני רוצה להבהיר חד משמעית שאני זה שבחרתי לא לשחק כדורגל. היו לי לא מעט הצעות אבל לצערי הכדורגל שלנו מונע מאינטרסים וכל מי שמכיר אותי יודע שקשה לי עם זה. הרגשתי שאני לא רוצה להיות בביצה הזאת ומאידך שמרתי על הגוף שלי דרך חדר כושר ודרך מספר ליגות שונות כמו גם נבחרת ישראל בחופים בכדי לשמור על עצמי מבחינה ספורטיבית. העונה החלטתי לשחק קרוב לבית ובנוסף שבחדרה הצטרפתי גם לקבוצת הנוער של צחי אילוז כאשר אני עוזר לו. היה לי חשוב ללמוד ואני שמח שאני נותן מעצמי בשתי המערכות"

התחלת את העונה כקשר אחורי ולאחרונה הפכת למגן.
"האמת אני מעדיף להיות קשר כי אני אוהב שהכול מתנהל סביבי ואני אוהב לפרגן לאחרים. לאחרונה עזב אותנו המגן אדם וייר והמאמן ביקש ממני להיות מגן ומיד הסכמתי. ברוב הקריירה שלי שיחקתי במספר עמדות כך ששום עמדה לא זרה לי. אני עושה את מה שמאמן מבקש ממני".

דרך חדרה תחזור לשחק באחת משתי הליגות הבכירות?
"אני מאמין קודם כל שדרכי ודרך עבודה קשה אוכל לחזור. אין ספק שבחרתי בחדרה כי אני חושב שאוכל לחזור משם וגם בשיחה הראשונה שלי מול ההנהלה, אמרתי שאני מגיע לעבוד קשה".

"המטרה היא פלייאוף עליון". דנין. (צילום: שלומי גבאי)
"המטרה היא פלייאוף עליון". דנין. (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות