fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה עם תושבי אל פאסו

לאחר הטבח המזעזע שאירע במרכז קניות באל פאסו, העיר התאומה של חדרה, שלח ראש עיריית חדרה את תנחומיו לתושבים
גנדלמן וראש עיריית אל פאסו חותמים על ברית ערים תאומות
גנדלמן וראש עיריית אל פאסו חותמים על ברית ערים תאומות

בעקבות הטבח המזעזע שאירע בעיר אל פאסו בטקסס ארה"ב, שלח ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן את ניחומיו לתושבי אל פאסו, העיר התאומה של חדרה.

מכתב הניחומים נשלח לראש העיר  Dee Margo, לאחר שצעיר חמוש נכנס למרכז קניות בעיר ופתח ביריות, אשר קיפדו חייהם של כ-20 תושבים ופצעו כ-25.

בעקבות האירוע המחריד שלח ראש העיר גנדלמן את תנחומיו לתושבים, וכתב לראש העירייה: "בשם תושבי חדרה, העיר התאומה של אל פאסו, הרשה לי להביע תנחומיי למשפחותיהם של קורבנות פיגוע הירי ואיחולי החלמה לפצועים.

לא יעלה על הדעת שתושבים חפים מפשע יוצאים לבלות וליהנות, ובמקום לחזור הביתה אל חיק משפחתם, מוצאים את מותם בדרך אלימה ורבת שנאה.

כראש העיר חדרה, עיר שבעצמה ידעה פיגועי טרור, אני מגנה כל תופעה של אלימות וכל גילוי של שנאה על רקע לאום, דת, גזע, מין או כל רקע אחר.

מאז נחתמה ברית הערים בין חדרה ואל פאסו מובילות שתי הערים שיתופי פעולה ליוזמות והפריה הדדית, ובעיקר יחסים של ידידות ואחווה בין התושבים, הדוגלים בשלום ובשוויון.

בביקורי באל פאסו במאי 2015, פגשתי תושבים טובי לב ומאירי פנים, שהפכו את הביקור לבלתי נשכח. כאשר אני חושב על התושבים הטובים של אל פאסו שנתקלו על לא עוול בכפם באקט כה אלים של שנאה, אני חש זעזוע מעצם המעשה ועצב גדול על האובדן.

אנא מסור לכל תושבי אל פאסו את השתתפותנו בצערם, ואמור להם שליבנו עימם.

בשמי ובשם כל תושבי חדרה, אנו כאן עבורכם".

גנדלמן בביקורו באל פאסו שבמדינת טקסס
גנדלמן בביקורו באל פאסו שבמדינת טקסס

יצוין כי ברית הערים התאומות בין חדרה לאל פאסו נחתמה בשנת 2015, ביוזמת הקונסוליה הישראלית ביוסטון טקסס. טקס החתימה נערך באירוע מרשים במעמד מזכיר מדינת טקסס שהגיע לברך על שיתוף הפעולה בין הערים.

על הברית חתומים שני ראשי העיריות, צביקה גנדלמן מחדרה, וראש עיריית אל פאסו דאז, אוסקר ליסר, שאף העניק לגנדלמן את מפתח העיר.

 

בביקורו באל פאסו קיים גנדלמן מפגשים בנושא שיתופי פעולה בין שתי הערים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות