fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזכרון יעקב לטיס

שני מסיימים מזכרון יעקב בקורס טיס של חיל האוויר השנה
המסיימים (צילום: דובר צה"ל)

לאחר שלוש שנים מאתגרות, בהן השלימו תואר ראשון, הוכשרו כקצינים וביצעו אינספור גיחות, בוגרי קורס טיס מחזור 179 קיבלו ביום רביעי בשבוע שעבר את כנפי הטיסה בטקס "מסדר כנפיים" המסורתי בבסיס חצרים. הטקס התקיים בסימן "70 שנה לבית הספר לטיסה". בין המסיימים הפעם שני טייסים מזכרון יעקב.

סגן ע', טייס קרב, בן 22, נולד בחצרים וגדל בזיכרון יעקב, שם הוא מתגורר כיום עם משפחתו. הוא אח אמצעי לשני אחים. אחיו הבכור, בן 25, היה תומכ"ל בשלדג. במהלך חייו ע' התגורר שנה באלבאמה ושלוש שנים בשוויץ בין הגילים 8-11. הוא הרחיב בתיכון פיזיקה, הוא אוהב לשחק כדורגל וטניס, והיה במכינה קדם צבאית בדרום רמת הגולן. אביו משרת כטייס צוות אוויר ובתפקידו האחרון היה רמ"ח מבצעים וכיום הוא מדריך במילואים בביה"ס לטיסה, אמו מטפלת רגשית בילדים ונוער. ע' למד בקורס כלכלה וניהול.

סגן י', נווט קרב, בן 21, מתגורר במועצה אזורית אלונה ובכור במשפחה של ארבעה, בן לאיל (55), בעל חברה למסחר בחומרי גלם, ורייצ'ל (50), וטרינרית. י' אוהב כדורסל ועסק בכך גם באופן מקצועי. בנוסף, אוהב סקי וים. למד בתיכון במגמות פיזיקה ואנגלית (7 יחידות), לכן דובר אנגלית ברמה גבוהה. לפני הגיוס הספיק לעשות פסיכומטרי. היה בתנועת בני המושבים עד כיתה ט', ואז עבר לתנועת השומר הצעיר. הוא היה בפנימיה בבית הספר מבחירה, ובזמן שלא למד עסק בפעילויות חברתיות וגם בפרויקט של שילוב בני מיעוטים. בקורס למד כלכלה וניהול.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות