fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצא את הבלאנס

במרכז "פיזיובלאנס" בזכרון יעקב סלבה צ'ארני מעמיד אנשים על הרגליים ומחזיר אותם לתנועה ותפקוד
סלבה צ'ארני (צילום: פיזיובלאנס)

סלבה צ'ארני, בן 37, נשוי + 3 ילדים (בני 9, 6 ושנה), הוא תושב מגדל העמק ובעלי המרכז הרפואי פיזיובלאנס, המתמקד בפיזיותרפיה. המרכז ממוקם ברחוב המייסדים 62 בזכרון יעקב. המקום פתוח כל השבוע, גם בשעות המאוחרות של הערב, ומטפלים בו במגוון בעיות ונושאים, כולל אורתופדיה, פיזיותרפיה שיקומית אחרי ניתוח, כאבים בגידים ועוד.

צ'ארני, פיזיורפיסט במקצועו ובעל תואר בתחום, מספר איך היה לבעלי העסק: "הייתי שותף עם בעלי העסק הקודמים, ולפני ארבע שנים הוא עזב את הארץ ואני לקחתי את חלקו בעסק. מאז הבאנו פיזיותרפיסטים ופיזיותרפיסטיות נוספים ומעסה, ואנחנו נותנים כיום שירות מצוין לאוכלוסיה מזכרון יעקב, בנימינה, פרדס חנה כרכור ואזור חוף הכרמל. המקום הוא פרטי, ואנשים מגיעם אליו בעקבות המלצות מפה לאוזן, פרסומים וניסיון אישי. פרטים נוספים ניתן למצוא בדף הפייסבוק של העסק, "פיזיובלאנס".

למקום יש התמחויות רבות, כפי שצרכי האוכלוסייה בתחום הם רבים ומגוונים. צ'ארני מונה כמה מהן: "אנחנו מתמחים בניתוח הליכה, התאמת מדרסים, טיפול בגלי הלם, טיפול בספורטאים (במיוחד אצנים ורוכבי אופניים) ודיקור מערבי שניתן על ידי פיזיותרפיסטים שעברו הסמכה או רופאים. מה שמציין במיוחד את המקום הוא היחס האישי. בתקופה הקרובה אנחנו מתכננים להוסיף עוד פיזיותרפיסטים לצוות ולהגדיל את הזמינות שלנו מעבר לקיים. בעתיד הקרוב נפתח עוד סניף, באזור קצת יותר צפוני".

דוגמה למה שפיזיותרפיה יכולה לעשות, הוא מספר סיפור מבין הסיפורים הרבים שמתרחשים במקום: "הגיעה אלינו נערה שנפגעה בכתף ואיבדה את כושר התנועה ביד, ובמשך 5 חודשים עברה את כל הבדיקות והטיפולים ללא שום הטבה. אחרי מספר טיפולים אצלנו היא התחילה להניע את היד, והתגובות שלה ושל אמא שלה כשזה התרחש היו מרגשות ומחממות לב. כיום מצבה ממשיך להשתפר".

צ'ארני מנדב טיפ מתחומו, לאנשים שסובלים מדלקת ברקמה המחברת של קשת כף הרגל הגורמת לכאבים באזור העקב (דורבן בשמה המוכר יותר), שאנשים רבים סובלים ממנה במהלך חייהם: "במצב כזה מומלץ לעשות מתיחות לקשת כף הרגל ועיסוי עם בקבוק קפוא או כדור עיסוי. בחלק מהמקרים מומלץ להתאים מדרסים כדי לשנות את תבנית ההליכה ולפתור את העומס על האזור. וכמובן, להגיע לאבחון, כדי שאפשר יהיה לעזור לכם".

מה אתה הכי אוהב בעבודה? "לטפל באנשים".

איפה תהיה בעוד עשר שנים? "אנהל רשת קליניקות לפיזיותרפיה ואתן בהן שירות לכל הארץ".

מה משמח אותך? "הילדים שלי".

מה מכעיס אותך? "שקרים, חוסר אמינות, חוסר יושר".

יש לך חיות מחמד? "כן, כלבה בשם לילי".

מה השריטה שלך? "כדורגל".

מוטו לחיים: "לעבוד קשה, ובסוף הכל קורה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות