fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חושבים על הצבאים

הלחץ הציבורי השפיע: הוועדה המחוזית החליטה לערוך תכנית מיוחדת למסדרון האקולוגי בתכנית פארק היין
פארק היין. צילום: ירון ניר

בדיון הוועדה המחוזית לתכנון ובניה חיפה בשבוע שעבר, החליטה הוועדה לתכנן את השטח כך שיובטח המסדרון האקולוגי השומר על מעבר חיות הבר, אך הותירה את החלטתה מעומעמת-משהו כשהחליטה גם על דיון נוסף בנושא.

מהחלטת הוועדה: "הוועדה השתכנעה כי קיימת חשיבות רבה בשמירת ממשק השטחים הפתוחים בין מרחב הר חורשן ושמורת יער אלונה ממזרח לכביש 652 למרחב שמורת רמת הנדיב ממערב. לצורך הבטחת ממשק זה יש לערוך תכנית אשר תקבע ייעודי קרקע לשטחים פתוחים ותקבע הוראות תכנון שיבטיחו קיומו של מסדרון אקולוגי שייתן מענה למערכות האקולוגיות המצויות במרחב. מהדיון שנערך התרשמה הוועדה כי קיימת תמיכה נרחבת בהסדרת המסדרון האקולוגי, הן על פי פניות שהתקבלו מתושבים מקומיים והן בקרב נציגי המועצות המקומיות. לאחר ששמעה את עמדות חברי הוועדה ואת עמדות המשתתפים הנוספים בדיון, סבורה הוועדה כי לצורך הבטחת שטח המסדרון האקולוגי עד להשלמת הליך התכנון, נכון לפרסם הודעה על הכנת תכנית לפי סעיף 77 לחוק ועל מגבלות על הוצאת היתרים לפי סעיף 78 לחוק. יחד עם זאת, לאור עמדת ראש מועצת זכרון יעקב ולאור תהליך העבודה להסדרת המסדרון האקולוגי שהחל בראשותו, סבורה הוועדה כי יש למצות את השיח ולערוך דיון נוסף בנושא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות