fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זו תמונת הקיץ של חוף הכרמל

תמונתה של אורני בלוך מניר עציון, "צדפים במעגן מיכאל", זכתה בפרס הראשון בתחרות צילומי הקיץ של חוף הכרמל
צדפים במעגן מיכאל. צילום: אורני בלוך

תחרות צילומי הקיץ של חוף הכרמל, שנערכה תחת הסלוגן "מצלמים את המועצה היפה ביותר בארץ", הגיעה לסיומה. התחרות, שפורסמה בדף הפייסבוק של המועצה האזורית חוף הכרמל, זכתה לאלפי לייקים ושיתופים וחשיפת שיא של למעלה מ- 60 אלף צופים ומעל 4,000 תושבי חוף הכרמל והאזור שהצביעו והשתתפו באופן אקטיבי בגמר הגדול.

בסך הכול השתתפו בתחרות מעל 100 תמונות של צלמים מרחבי המועצה, בהם צולמו מגוון נושאים, ביניהם טבע, סביבה, חופים, שקיעות, אתרי מורשת ועוד. התמונות עברו תהליך שיפוט שכלל את חברי הוועדה: נגה לבנברג, מנהלת היחידה הסביבתית, ליאלי בראון, מנהלת בית ספר שדה מעגן מיכאל, וזרי גרמי, חבר מליאת המועצה, יו"ר עמותת כחול ירוק וחבר ועדת איכות סביבה. לגמר הגדול ולבחירת הקהל עלו ארבע תמונות סופיות, עליהן המליצו השופטים.

למקום הראשון הגיע הצילום של אורני בלוך מניר עציון, "צדפים במעגן מיכאל", שזיכה את הצלמת במקום בפרס של צניחה חופשית, במועדון הצניחה פרדייב. למקום השני הגיעה תמונתה של עינת גרוס מקיסריה, "חוף קיסריה בשקיעה", ולמקום השלישי הגיעה תמונתו של דוד כהן מניר עציון, "מטע אפרסמון". שניהם זכו בפרס של סיור עששיות, מתנת עמותת התיירות כרמלים. במקום הרביעי הגיעה תמונה של אביגיל סלע מעין הוד, "פלמינגו". סלע זכתה בזוג כרטיסים למופע במוזה היכל התרבות של חוף הכרמל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות