fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה כבר לא טאבו: הרשמה בתיק תק בעיריית חדרה

לנוחות התושבים מרחיבה העירייה את היצע השירותים המקוונים, ומעתה הם כוללים גם: חידוש תו תושב, הגשת בקשה לאישור עירייה לטאבו, והרשמה למסגרות חינוכיות
בניין עיריית חדרה. צילום: ירון ניר
בניין עיריית חדרה. צילום: ירון ניר

לנוחות תושבי העיר מרחיבה עיריית חדרה את מגוון השירותים המקוונים שהיא מעניקה.

השירות המקוון "תיקתק", באמצעות יישומון TikTak, מאפשר לתושבים לבצע באמצעותו פעולות רבות בצורה מקוונת, ומשפר רבות את איכות השירותים המוענקים לתושבי העיר. האפשרויות כוללות ביצוע מגוון פעולות בשירות עצמי; גישה מהירה לטפסים; מערכת תשלומים מאובטחת; דיווח למוקד 106 ועוד. ההתחברות והרישום לשירות החדש מאפשרת לתושבים לקבל את שוברי הארנונה ישירות לדוא"ל, ולקבל SMS עם קישור לטופס תשלום. כך ניתן לשלם את הארנונה באמצעות הסמארטפון, מה שהופך את התשלום לזמין וקל מתמיד.

לקראת שנת הלימודים תשפ"א ניתן לבצע באמצעות היישומון גם הרשמה למסגרות החינוכיות, גני ילדים, בתי ספר ורצף חינוכי. ההרשמה תיפתח ב-27 בינואר ותימשך עד 16 בפברואר.

שירות נוסף שניתן לבצע באמצעות היישומון, הוא בדיקת תוקף תו התושב, ובמידה של תו שפקע תוקפו, ניתן לחדשו "תיקתק" ולקבל תו חדש.

עוד חידוש האמור להקל רבות על תושבים, הוא האפשרות לקבל אישור עירייה לטאבו באמצעות היישומון. אפשרות זו חוסכת הגעה אל אגף ההנדסה בעירייה, ובאמצעותה יכול התושב להגיש את הבקשה, למלא את פרטיו, להגיש מסמכים, ולעבור את כל השלבים עד לקבלת האישור.

את מיזם "תיקתק" מוביל בעיריית חדרה עוזר מנכ"ל העירייה עו"ד דוד בן-דיין, ביחד עם חברת "מטרופולינט" (שפיתחה את השירות המקוון) ומיכל ונונו המלווה את תהליך ההטמעה.

המיזם מופעל בהתאם למדיניותו של ראש העיר צביקה גנדלמן לייעל את עבודת העירייה מול התושב. לדברי ראש העיר, הרחבת היצע השירותים המקוונים הינה חלק קטן מהעשייה הרבה שנועדה לשפר את השירות הניתן לתושבי העיר, ולהפכו לזמין, נגיש ונוח.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות