fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועד הורי תחכמוני בחדרה הודיע על השבתת הלימודים

בשל הכוונה להחליף את המנהלת זו השנה השלישית ברציפות, הודיע יו"ר הוועד על השבתת הלימודים
בית ספר תחכמוני בחדרה
בית ספר תחכמוני בחדרה

יו"ר ועד ההורים בבית הספר תחכמוני בחדרה, דורון שביט, פנה ביום רביעי השבוע להורי התלמידים להשבית את הלימודים בבית הספר. זאת בשל הכוונה להחליף את מנהלת בית הספר נורית נעים. אם תוחלף נעים, תהיה זו השנה השלישית ברציפות בה מתחלפת מנהלת. נעים זוכה לאהדת ההורים ומקובלת עליהם.

"לצערי היום קבלתי שיחה ממפקחת החמ"ד והתבשרתי שהם לא הצליחו לדאוג לנו ולהשאיר את נורית כמנהלת בשנה הבאה, ובמקומה תגיע מנהלת אחרת שמחויבים לה לניהול בעירנו. אנחנו עשינו כל שביכולתנו למנוע השבתות ונתנו להם את כל הזמן שהם ביקשו, אבל זהו היום זה נגמר", כתב שביט להורים. "אני מודיע על שביתה כללית בבית הספר שלנו ממחר (יום ה') עד סוף השנה או עד הודעה רשמית שנורית נשארת בניהול בית הספר, אני יודע שזה קשה לחלקכם, ואני מבקש שתעשו כל שביכולתכם לא לשלוח את הילדים. לבד אני לא יוכל להלחם במלחמה הזו והיא תהיה ארוכה, יש לנו שבוע ויום להשפיע. יש לנו גיבוי מלא מועד הורים העירוני והארצי, והם יעשו הכל לסייע לנו".

לפני שלוש שנים עזבה מירי בן חמו את ניהול בית הספר הממלכתי תורני דתי אחרי 15 שנים. החליפה אותה רונית דייני שנכנסה במינוי משרד החינוך, והיא עזבה אחרי שנה אחת. נורית נעים נכנסה במקומה, ובכתבה שפורסמה בעיתון זה בשבוע שעבר תיאר אותה שביט כ"אישה מקסימה ונעימת הליכות, עשתה את עבודתה בצורה מדהימה ויזמה תכניות פדגוגיות רבות". המועמדת להחליפה היא ענת נקש, מנהלת בית הספר פאר עם בבית אליעזר, שייסגר בתום שנת הלימודים הנוכחית.

ממשרד החינוך נמסר: אנו פועלים על פי הנהלים, קרי המנהלת נבחרה במינוי לשנה אחת ומשרת הניהול אמורה להיפתח למכרז.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות