fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרכב התנגש בעץ, הנהג נהרג וארבעה נפצעו בתאונה בשרון

אדם בן 30 נהרג בתאונת דרכים לאחר שהתנגש בעץ סמוך ליציאה מבאקה אל ע'רביה. הפצועים במצב קשה עד קל
התאונה בכניסה לבאקה אל ע'רביה. צילום: מד"א
התאונה בכניסה לבאקה אל ע'רביה. צילום: מד"א

אדם כבן 30 נהרג הבוקר (א') בתאונת דרכים בה התנגש רכבו בעץ בכביש 574, סמוך ליציאה מבאקה אל ע'רביה. דיווח ראשוני על כך התקבל במוקד מד"א בשעה 5:02. לפי הדיווח של אנשי מד"א שהגיעו למקום, האיש נלכד ברכב כשהוא ללא סימני חיים והם נאלצו לקבוע את מותו.

אנשי מד"א פינו לבית החולים הלל יפה אבעה פצועים: גבר כבן 30 במצב קשה ויציב, בהכרה , עם חבלה רב מערכתית; גבר כבן 25 במצב בינוני עם חבלת ראש, בהכרה מלאה; אשה כבת 29 במצב קל עד בינוני עם חבלות בראש ובגפיים; ופצוע נוסף כבן 30 במצב קל.

פאראמדיק מד"א אדוארד פלדמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב שהתנגש בעץ, חלקו הקדמי היה מעוך. בכסא הנהג נלכד גבר כבן 30 הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. מחוץ לרכב שכבו על המדרכה גבר ואשה בהכרה ושני פצועים נוספים התהלכו במקום, לאחר טיפול רפואי מציל חיים פינינו את הפצועים לבית החולים".

התאונה בכניסה לבאקה אל ע'רביה. צילום: מד"א
התאונה בכניסה לבאקה אל ע'רביה. צילום: מד"א

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות