fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצעה: קו אוטובוס בין חדרה למול החוף וילג'

סגן ראש העיר טל אליהו פנה לאגד ולמשרד התחבורה כדי להקצות קו אוטובוס שיגיע מהעיר למתחם הקניות
מול החוף וילג'
מול החוף וילג'

מתחם הקניות "מול החוף וילג'" שהוקם באזור האנרג'י פארק המתפתח, הפך בזמן קצר לאחד מאזורי הבילוי והקניות המועדפים על תושבי חדרה והאזור. אלא שתושבים רבים בעיר אינם יכולים להגיע למתחם, בגלל שאין קווי אוטובוס פנימיים המובילים אליו.

סגן ראש העיר טל אליהו מקדם בימים אלה הקצאת קו אוטובוס ייעודי שיסייע לתושבים להגיע למתחם. השבוע שיגר אליהו מכתב למנהל אגד בחדרה, ניר מרחב, וביקש ממנו לבחון הקמת קו למתחם. אליהו ביקש לבחון הקצאת קו חדש או לשנות מסלול של קו ישן, כמו קו 7, כך שיעבור שם. "זה יכול לסייע לתושבים עד מאוד", אמר.

אליהו מסביר כי בעיית התחבורה הציבורית למתחם הועלתה ע"י מספר רב של תושבים, מצעירים ונוער ועד קשישים, המסתייעים כולם בתחבורה הציבורית, כמו גם בידי תושבים שמצבם אינו מאפשר להם החזקת רכב פרטי. אליהו מסר כי מכתב בנושא נשלח גם למשרד התחבורה, והוסיף כי "אנו פועלים  לקידום העניין בהקדם האפשרי". במכתב שהעביר אליהו להנהלת משרד התחבורה והממונים ציין: " אבקש לשקול בחיוב את צרכי התושבים, ביניהם מבוגרים, ובני נוער אשר אינם בעלי אמצעי תחבורה פרטיים".

מאגד חדרה נמסר בתגובה: "אכן נתבצעו אלינו פניות מסגן ראש העיר טל אליהו. ב'אגד' מוכנים לבצע כל קו שמשרד התחבורה ינחה להקים, ואף רואים צורך להפעיל את הקו בתדירות גבוהה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות