fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה תבחן שחקנים רבים במחנה האימון בבולגריה

בקבוצה רוצים להתרשם משחקנים שהגיעו מליגות נמוכות וייבחנו אותם במהלך השבוע
מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

הפועל חדרה המריאה השבוע לבולגריה, שם תערוך את מחנה האימונים לקראת עונת 2019/20. הקבוצה תנחת בסופיה ותמשיך משם לפראבץ, שם תתאמן עד ליום חמישי הבא. במהלך המחנה תערוך הקבוצה שלושה משחקי אימון (כולם בשעה 18:00 שעון ישראל): את משחקה הראשון ערכה הקבוצה השבוע מול בלקן בוטובגרד מהליגה השלישית בבולגריה, ביום שישי נגד בני סכנין וביום רביעי הבא מול קסנטי מהליגה היוונית הבכירה.

עם הקבוצה יצאו 25 שחקנים, ולמחנה אמורים להגיע מספר זרים להתרשמות. בין השאר יצאו עם הקבוצה מספר שחקנים שאומנם סיכמו את התנאים שלהם אך יוחתמו רק לאחר מחנה האימונים וזאת במידה וירשימו את המאמן אורי גוטמן. בין השאר מדובר בשגיב סולומון מעירוני רמת השרון, עמיד מחאג'נה וינון אליהו מהפועל עכו, אשרף רבאח מהפועל איכסל, אביב סולומון ממ.ס אשדוד, עומרי שקל מהפועל כפר סבא ויניב מזרחי מעירוני רמת השרון. עם הקבוצה יצא גם איילון אלימלך, ששיחק בעונה שעברה בהפועל אום אל פאחם וכבר חתם לפני מספר ימים בחדרה אך עתידו יתברר לאחר החזרה מבולגריה. אלימלך בן ה-25 שיחק בהפועל חדרה לפני שנתיים וכעת חתם בה לעונה אחת.

במועדון מבינים כי מדובר בסגל חסר ומעבר לזרים ירצו להנחית גם מספר שחקנים ישראלים. מכבי חיפה לא משחררת בשלב זה את המגן יהב גורפינקל והקשר מוחמד אבו פאני. אליאל פרץ אינו מוכן לרדת בדרישות הכספיות שלו ולכן גם הוא טרם סיכם בשלב זה בחדרה. "גם בעונה שעברה טסנו עם סגל חסר למחנה ולאחר מכן ידענו לבצע את השינויים המתאימים", אמרו בחדרה לפני היציאה.

עוד לפני היציאה למחנה ביצעה חדרה מספר החתמות זריזות ובראשן של החלוץ הברזילאי לוסיו. ביום חמישי שעבר, בתום פגישה בין החלוץ וסוכנו גלעד קצב לבין היועץ המקצועי אורן גולן ומנהל המועדון אלי דגני, הסכים השחקן לחתום על החוזה המשדורג שקיבל לעונה הקרובה. על פי החוזה החדש ירוויח לוסיו כ-120 אלף דולר לעונה. לוסיו אמר לאחר החתימה: "אני  שמח מאוד להישאר בחדרה. כל מה שקרה בשבוע האחרון היה אי הבנה אחת גדולה. אני מבטיח לאוהדים לתת את הכל למען הקבוצה והמטרה של כולנו היא אחת, לעשות עונה מוצלחת".

אורן גולן אמר: "לא סתם היה חשוב לנו להילחם להשאיר את לוסיו. יש לו חשיבות אדירה על המגרש ומחוץ למגרש, ואני שמח שהוא יהיה איתנו עוד עונה לפחות. מדובר בנכס אמיתי להפועל חדרה".

שחקן חדש ישן שהצטרף למחנה הוא השוער חביב אוחיון. אוחיון, בן 20, שוער מכבי תל אביב והנבחרת הצעירה, הושאל לעונה נוספת לקבוצה. אוחיון אמר לאחר החתימה: "רציתי להישאר בחדרה, התחברתי למועדון והיה לי טוב פה בעונה שעברה. אני בטוח שבעונה הקרובה ארגיש עוד יותר טוב. מקווה מאוד שנמשיך להפתיע".

רצף ההחתמות נמשך והקבוצה צירפה גם את שני החלוצים הצעירים יהונתן לוי מהפועל תל אביב ויגיל אוחנה מהפועל באר שבע. לוי, בן 20, הושאל לעונה אחת וחתם בחדרה באמצעות סוכניו גלעד קצב ואדם קידן. בעונה שעברה שיחק לוי בנצרת עילית וכבש שני שערים. אוחנה, גם הוא בן 20, מגיע לחדרה מבאר שבע, שם נחשב לאחד הכישרונות הגדולים במחלקת הנוער.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות