fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את החיילים מחדרה שנבחרו כמצטיינים

לקראת ראש השנה נבחרו מאור שהיא ועומר מסלה כמצטיינים ביחידותיהם
(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

כמדי שנה, מתקיימים טקסי הצטיינות בחטיבות ובחילות השונים לכבוד החגים. החיילים המצטיינים נבחרים בקפידה על ידי מפקדיהם על פי תרומתם הרבה והיכולות הייחודיות אותן הם מפגינים. השנה, שני בני חדרה נבחרו כמצטיינים ביחידותיהם.

סמ"ר מאור שהיא מחדרה משרת כחובש פלוגתי בגדוד 402 ונבחר כמצטיין מפקד אגד 215. מאור התגייס באוגוסט 2017 לחיל התותחנים. לאחר חודשיים בסוללה יצא לקורס חובשים. עם סיום הקורס שימש במשך שנה וחודשיים גם כחובש בסוללה שלו וגם כמש"ק אלפא (אחראי על כלי בשם אלפא). ״היה קשה לעשות שני תפקידים בו זמנית", הוא מספר, "אבל עמדתי באתגר״. באותו זמן קיבל מאור גם הצטיינות אימון חורף והוקרת תודה ממפקד האגד. לאחר מכן עבר לתרגיל הגדודי ושימש חובש פלוגתי של פלוגת המפקדה. ״אני מאוד נהנה מהתפקיד, הוא תמיד מאתגר אותי, תמיד יש מה לעשות ואני מרגיש בו משמעותי. עם כל הקושי טוב לי בגדוד, האנשים פה מדהימים״.

סמ"ר מאור שהיא. צילום: דובר צה"ל
סמ"ר מאור שהיא. צילום: דובר צה"ל

למאור אחות בת 17 ואח בן 19, שהתגייס גם הוא לחיל התותחנים ועם סיום הכשרתו יגיע גם הוא לגדוד 402, בו משרת מאור.

סמל עומר מסלה מחדרה משרת בחפ״ק סגן מפקד חטיבת בנימין. עומר אחראי על ניהול שגרת החפ״ק. בנוסף, משתתף בכל פעילות מבצעית ומהווה יד ימינו של סגן מפקד החטיבה. בתפקידיו מפגין בכל עת אחראיות, מקצועיות, וחתירה למגע תוך הגדלת ראש. על כל כל זאת ועוד נבחר כמצטיין מפקד חטיבת בנימין לראש השנה התש״ף.

סמל עומר מסלה. צילום: דובר צה"ל
סמל עומר מסלה. צילום: דובר צה"ל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות