fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגרעינים מעפולה, האושר מפרדס חנה

בחנות "גרעיני עפולה קאשיו" מציעים תבלינים טריים, קפה שנטחן במקום וכמובן פיצוחים שווים. הבעלים אושר בנזינו מספר על מקום ייחודי ומשפחתי
פיצוחים (צילום אילוסטרציה)
פיצוחים (צילום אילוסטרציה)

אושר בנזינו, בן 42, נשוי + 3, תושב פרדס חנה כרכור, הוא בעלי החנות "גרעיני עפולה קאשיו" שבכיכר הנדיב, סמוך לשופרסל דיל, בפרדס חנה. החנות הוקמה לפני חודשיים אחרי שבנזינו רכש אותה מ"גרעיני עפולה ביג דן", שפעלה במקום קודם לכן. הוא בעל ניסיון בתחום ומחזיק גם עמדות פיצוחים בסניפי רמי לוי ברחבי הארץ. חנות כמו "גרעיני עפולה קאשיו" היא מן הסתם יותר מאתגרת וגם יותר מעניינת מזה. "רציתי שהחנות תהיה ה'בייבי' החדש שלי", הוא אומר. "לכאן אני יכול להביא מה שאני רוצה".

אף שהמקום ממשיך למכור מגוון פיצוחים, קטניות, אגוזים לסוגיהם ופירות יבשים, אפשר למצוא בו כיום הרבה יותר. "שיניתי את שיטת המכירה", הוא מאתר את החידושים שהכניס במקום. "החלפתי מוצרים, הוספתי כלים שמאפשרים למוצרים להישמר בטריותם, ומוצרים כמו עוגות ועוגיות, משקאות אלכוהוליים, מוצרים אורגניים ומוצרים ללא גלוטן".

אושר בנזינו. צילום: נירית שפאץ
אושר בנזינו. צילום: נירית שפאץ

במקום טוחנים קפה, ובנזינו מספר שהקהל המקומי מתלהב מהאופציה החדשה הזאת. "חוץ מזה יש גם מוצרים טבעיים, תערובות תבלינים מיוחדות, תבלינים במשק, זיתים, חלבות, דבש, חלות דבש. אני משתדל להביא דברים שחורגים מהשבלונה המוכרת. בקרוב אביא גם כלים ואביזרים המתאימים למוצרי המזון הנמכרים בחנות. אנחנו מקפידים מאוד על כל נושא הטריות. יש אצלנו קלייה במקום. יש מוצרים ייחודיים, כמו קאשיו מתובל, ומוצר הדגל שלנו: גרעיני אבטיח בקלייה מיוחדת במחבת. שעות הפתיחה של החנות הן בימים א'-ה' מ-8:00 ועד אחרון הלקוחות, ובימי ו' מ-8:00 עד 15:00 או עד אחרון הלקוחות".

שדרוג נוסף ומוצלח שהביא בנזינו לחנות הוא נוכחותחו של בנו, קורן, שיחגוג בקרוב בר מצווה. "הוא עובד פה אחר הצהריים ועוזר הרבה. הוא הפתעת החנות, והלקוחות מאוד אוהבים אותו".

מה אתה הכי אוהב בעבודה? "לתת שירות".

איפה תהיה בעוד עשר שנים? "אהיה עוד יותר מאושר מאשר עכשיו".

מה משמח אותך? "האישה והילדים, לראות אותם גדלים ומאושרים".

מה מכעיס אותך? "שקרים. אני שונא שקרנים".

איך אתה אוהב לבלות את שעות הפנאי? "עם המשפחה".

מה השריטה שלך? "כדורגל. אני אוהד מושבע של מכבי נתניה".

מוטו לחיים: "עשה טוב – תקבל טוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות