fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארבעים שנים של מקצועיות

בחנות הוותיקה של יעקב מלכה באזור התעשייה של חדרה תמצאו לא רק כל כלי, קל או כבד, לביתכם, אלא בעיקר שירות אדיב וייעוץ מקצועי, שהם הנכס האמיתי של המקום
יעקב מלכה
יעקב מלכה

תושבי חדרה והסביבה כבר יודעים לאן לפנות כשיש סתימה או הצפה בדירה, או כשעוברים דירה וזקוקים לציוד חיוני לבית או לחצר. בחנות הענק הוותיקה של יעקב מלכה באזור התעשייה חדרה, הפועלת כבר למעלה מ-40 שנה, אפשר למצוא כל מה שאתם עשויים להזדקק לו בתחום כלי העבודה, החל מציוד וכלים "כבדים" כמו גנרטורים, משאבות שונות או בריכות שחייה, דרך מגוון כלי עבודה כמו שואבי אבק תעשייתיים וביתיים, מכונות פוליש או סולמות, וכלה בכלים הקטנים יותר, שהם כל כך פשוטים לכאורה, ולמעשה אי אפשר בלעדיהם. כך אפשר לצאת מהחנות עם כל מה שדרוש לבית החדש.

יעקב מלכה, יליד חדרה, עסק בשירותו הצבאי בתיקון מנועים וציוד חשמלי למטוסים, רכש ניסיון, ואחרי תום השירות הקים את החנות שהלכה וגדלה, וכיום משרתת, בנוסף ללקוחות הפרטיים, גם מוסדות וקיבוצים.

ומהו סוד ההצלחה? ראשית, כמובן, הניסיון. ניסיון של שנים רבות כל כך לא הולך ברגל, והידע הרב שצברו מלכה והצוות המקצועי העובד מקום הוא נכס לכל לקוח הזקוק להכוונה, עצה ועזרה, ובצוות יכולים להתאים לכל לקוח את הציוד המדויק הדרוש לו בכל מצב. שנית, האופי המשפחתי של העסק והשירות האדיב הופכים אותו למקום שכל לקוח מגיש ביטחון להגיע אליו. החנות חרטה על דגלה את האמינות המקצועיות, ונמכרים בה כלים וציוד ממותגים איכותיים ומובילים בעולם, וכל זאת במחירים הוגנים. יתרון גדול של החנות הוא מעבדת התיקונים שהיא מצוידת בה, כך שברור ללקוח – בתחום הזה של כלי העבודה, שהאמינות חשובה בו במיוחד – שבחנות של יעקב מלכה לעולם לא עוזבים אותו לבד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות