fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף סוף מספיקים לרכבת

קווי אוטובוס יורחבו ויסונכרנו עם הרכבת בבנימינה
תחנת הרכבת בנימינה (צילום: נירית שפאץ)
תחנת הרכבת בנימינה (צילום: נירית שפאץ)

בשורות לתושבי בנימינה וגבעת עדה: לאחר עבודה של ועדת התחבורה במועצה אל מול משרד התחבורה, אושר לאחרונה לסנכרן את קווי הנסיעה של האוטובוסים עם הרכבת ולהוסיף קווים לרווחת הנוסעים. השינויים צפויים להתחיל בשבועות הקרובים ולוח הזמנים יפורסם בקרוב.

על פי התוכנית החדשה שנקבעה עם משרד התחבורה ועם חברת קווים, קו 35 ייכנס ויאסוף נוסעים בהרחבה של גבעת עדה. מסלול הנסיעה שלו ישונה, כך שיתחיל ברגבים, יעבור דרך אלונה, יגיע לכפר גליקסון ומשם לרכבת בנימינה, כאשר שעות ההגעה יסונכרנו עם זמני יציאת הרכבת. בעקבות שינוי מסלול הקו הוזל מחיר הנסיעה מההרחבה לרכבת ותוגברו הנסיעות. בנוסף, במועצה פועלים להאריך את הקו כך שיגיע עד לבית ספר אורט השומרון (בנימינה).

קו 36, הפועל במיניבוסים ומוביל נוסעים מגבעת עדה לרכבת, יסונכרן, גם הוא עם שעות הגעת הרכבות המהירות, פעמיים בשעה. בנוסף, פועלים במועצה לקידום הקמת מסוף התחבורה הציבורית שצפוי להיבנות בבנימינה.

יו"ר ועדת תחבורה, חבר הנהלת המועצה אביב רגב, אמר בנושא: "סנכרון הקווים צפוי להוריד את עומסי החנייה הקיימים כיום באזור הרכבת, ובמקביל לאפשר לתושבי המועצה תחבורה ציבורית נוחה ומותאמת לצרכיו ובכך לשפר את השירות". מנכ"לית המועצה, ניצן גרמן מחנאי, הוסיפה: "אנו פועלים כל העת לשיפור ותמיכה בעסקים המקומיים. במהלך השנים האחרונות הוסדרו כ- 200 חניות חינמיות נוספות ברחוב האסיף, ובימים אלו אנו הופכים את החנייה ברחוב המלאכה למוגבלת עד ל- 3 שעות, על מנת ליצר תנועה ברחוב למען העסקים ומתוך תפיסה שרחוב המלאכה אינו חניה יומית לנוסעי הרכבת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות