fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצלת חיים

12 מכשירי החייאה חדשים הוצבו בבנימינה וגבעת עדה, בבתי ספר ובמוסדות ציבור
צוות בית ספר הנדיב עם מכשיר ההחיאה החדש (צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה)

מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה פרסה השבוע 12 מכשירי החייאה חדשים במוסדות החינוך ובמרכזים בהם יש ריכוז אוכלוסייה. "למרות שהתקן מחייב הצבת מכשירי החייאה בריכוזי אוכלוסין של מעל 500 תלמידים, החליטו במועצה להציב גם במקומות שבהם ריכוז הקהל מצומצם יותר", הסביר קב"ט המועצה והממונה על בטיחות במוסדות החינוך, אלון אגם.
מכשירי ההחייאה בגבעת עדה הוצבו בבית ספר גבע, הרים, בבריכת השחייה ובתחנת הדלק. בבנימינה הוצבו מכשירי ההחייאה בבתי הספר היסודיים ובאורט בנימינה, במבנה המועצה, במתנ"ס ובאולם הכדורסל.
מנהלת אגף חק"ר, מוניק ווקנין, הוסיפה: "הצבת מכשיר החייאה בכל בית ספר היא צעד חשוב למען בטיחות ילדנו. אנו תקווה שלא נצטרך להשתמש בזה, אך אין ספק כי זמינות של מכשיר כזה היא לעתים ההבדל שבין חיים ומוות".

להצבת מכשירי דפילטור במוסדות חינוך יש הצלחה מוכחת. לפני שנתיים, למשל, ניצלו חייו של ד"ר מרקוס הילסנרט, מורה בבית הספר התיכון "גוונים" שבמועצת מנשה ותושב זכרון יעקב, הודות למכשיר דפילטור שהיה בבית הספר ולתושייתם של צוות בית הספר ותלמיד שסייעו לו בעזרת המכשיר כשהתמוטט מאירוע לבבי בבית הספר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות