fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסבר פניך לתייר והצל את חופשתו

כך קיבלה תיירת בחזרה את כל הכסף שאיבדה בתחנת רכבת בנימינה
קובי בן חיים (צילום: רכבת ישראל)

עונת הקיץ בשיאה, ואל הנוסעים הקבועים הנוסעים ברכבת לשגרת יומם מתווספים מידי יום עשרות אלפי נוסעים מזדמנים בדרכם למקומות הבילוי, חופי הים, חופשות בחו"ל והופעות הקיץ הגדולות. עם הגידול במספר הנוסעים המזדמנים, גדל באופן טבעי מספר האבידות שנשכחות ברכבת, וצוותי הרכבת, הפקחים וצוותי התחנות, נערכים באופן מתוגבר בחודשים אלה על מנת להשיב אותן לבעליהן במהירות.

לפני כמה ימים נחתה בנתב"ג תיירת צעירה מקנדה, בדרכה לביקור חברים ובילוי חופשת קיץ בישראל. כשירדה בתחנת ההגנה בתל אביב, גילתה להפתעתה כי את התיק עם כל כספה שכחה על הרכבת המתרחקת. התיירת ניגשה בבהלה למנהל המשמרת בתחנה חנן פרץ שמיד יצר קשר עם כלל צוותי הרכבות, פתח במבצע חיפושים נרחב, ויצר קשר עם מקסים ביטון, הפקח שנמצא על הרכבת ממנה ירדה התיירת.

ביטון מיד החל בסריקות על הרכבת, איתר את האבידה תוך מספר דקות ושמר עליה עד שנמסרה למשמרות של מנהל המשמרת בתחנת בנימינה, קובי בן חיים. עם קבלת העדכון על מציאת התיק, דאג צוות תחנת תל אביב ההגנה להעלות את הנוסעת על רכבת לבנימינה, שם חיכה לה התיק שאבד.

"הייתי בטוחה שהחופשה שלי נהרסה לחלוטין, לא האמנתי שיחזירו לי את התיק על כל הכסף שבו", אמרה התיירת בהתרגשות, "אני מודה לרכבת ישראל על שהצילו לי את החופשה". בנוסף, העניקה התיירת לצוות כוסות אייס קפה קר כאות הערכה.

"מדי יום אנו נתקלים במאות אבידות, חלקן בשווי מאות ואלפי שקלים, ועושים כל שביכולתנו על מנת להחזירן במהירות לנוסעים", מספר קובי בן חיים, מנהל המשמרת בבנימינה. "אנו קוראים לנוסעים לשמור על הוראות הבטיחות בקרבת הרכבת, לשים לב לכבודה שלהם, ולוודא כי חפציהם נמצאים איתם בירידה מהרכבת. במקרה של אבידה, ניתן ליצור קשר ישירות עם צוותי הרכבת, או עם מוקד השירות הטלפוני".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות