fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך שלו

עומר פיין מבנימינה לא בזבז זמן ויום אחרי שחרורו מהצבא הקים מותג קקטוסים וסוקולנטים מצליח
עומר פיין (צילום: פרטי)

עומר פיין מבנימינה יהיה בן 21 במרץ, והוא כבר בעל מותג עצמאי. "אני ומערכת החינוך אף פעם לא הסתדרנו", הוא מגדיר בעדינות. "כבר בכיתה א' למדתי בכיתה קטנה, בשיעורים פרטיים, בבית ספר אשכולות, וככה זה המשיך להתגלגל. בכיתה ז' עד יא' למדתי בבית ספר מיוחד, 'הבית של תמי' במשמר השרון, לשם הייתי נוסע כל יום. בכיתה יא' עזבתי את בית הספר, ובכיתה יב' חזרתי בפרויקט הילה להשלים 12 שעות לימוד. זרמתי איתם, הוצאתי תעודת 12 שנות לימוד והתגייסתי".

גם עם הצבא לא היה לו בדיוק סיפור אהבה, ואם מישהו חשב שהצעיר ימצא במערכת הסמכותית הזאת את מקומו, זה לא עמד לקרות. "אני והצבא גם לא הסתדרנו. הייתי בלגניסט שלא אכפת לו כלום, ואחרי כמה חודשים בצבא התחילה אצלי גם מחלת עור כרונית, דלקת בשורש השערה. לפני ארבעה חודשים השתחררתי מהצבא על רקע הבעיה הרפואית".

אבל אם מישהו דאג לעתידו של עומר, או צפה לו שנים של חוסר כיוון, אז הוא לא מכיר אותו בכלל. כי עומר ניגש למטרה אחרי השחרור ולא בזבז זמן, אפילו לא יום: ביום שאחרי השחרור מהצבא הוא פתח עם גיסו, יהונתן יצחק בן ה-28, את הדוכן הראשון של 'סוקה סוקולנטים ועוד', והפך לבעל עסק עצמאי עסוק ומצליח. "'סוקה סוקולנטים ועוד' זה מותג שיושב על עסק משפחתי של הוריי", הוא מסביר. "להוריי יש חוות גידול של קקטוסים וסוקולנטים, ואני ויהונתן הוספנו במותג הזה משהו יותר מודרני, שמתאים לעולם של היום. אנחנו מוכרים קקטוסים וסוקולנטים לחתונות, אירועים, מתנות לאירועים, סדנאות שאנחנו עושים לחברות הייטק. אני עושה דוכנים בכל רחבי הארץ, עושה הזמנות ונותן ייעוץ והכוונה על גידול הצמחים וסדנאות שאני עושה במשתלות. יש לי פייסבוק ואינסטגרם אנחנו ב-BNI עסקים בעמק. עכשיו החיים שלני מאוד עמוסים, מהבוקר עד הערב הזמנות, טלפונים וסידורים".

עומר פיין (צילום: פרטי)

הפתעת את עצמך עם המהלך הזה? –"לא. היה ידוע לי מאז ומתמיד שאני אהיה עצמאי. החיים הובילו אותי לכיוון הזה מכיתה א'. לאורך השנים הסתכלו עלי כעל 'עומר, הילד הבעייתי', ואני יכול להבין למה זה נראה ככה מנקודת מבט מסוימת, אבל זאת לא המציאות. גם כשדחפו אותי ללמוד וללכת לצבא 'לפי הספר', תמיד הבנתי אחרת ואני מאמין אחרת. ידעתי גם שאני רוצה להמשיך בחקלאות, כמו בני משפחתי החקלאים. עם המותג הזה אני יכול ולהתאים את זה יותר לחיים שלנו ולעולם שלנו היום. את בני משפחתי הפתיע רק הקצב שבו הגעתי לזה, לעצמאות, לחשוב לבד ולקחת אחריות בידיים".

נשמע שהחלקת, לראשונה בחייך, ישר למקום המתאים לך וליכולותיך. –"נכון. זו התקופה הכי טובה בחיי עד כה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות