fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנט ושקד מדברים על כלכלה

חודש לפני הבחירות יגיעו ראשי "הימין החדש" יגיעו לחדרה כדי להציג תכנית חדשה לעסקים קטנים המבטיחה הפחתת רגולציה והקלה בנטל המסים
בנט ושקד
בנט ושקד

עזה? הר הבית? יהודה ושומרון? אויש, אתם כל כך אפריל 2019! כי חודש לפני הבחירות, שמגיעות חצי שנה אחרי שכשלו בניסיונם לעבור את אחוז החסימה ולהיבחר לכנסת, מגיעים נפתלי בנט ואיילת שקד לחדרה כדי לדבר, ובכן, על עסקים.

שקד ובנט, סטארטאפיסט מוצלח יותר מפוליטיקאי, רוצים לספר לכם על תכנית "עסקים בקלות" של מפלגת "הימין החדש", שרואה את חצי מיליון העצמאים ובעלי העסקים כעמוד השדרה של הכלכלה בישראל. הכנס יתקיים ביום רביעי, 21.8, במלון רמדה, ושקד ובנט ישמחו לשמוע על קשייכם הכלכליים, וכמובן להציג את התכנית שמפלגת התחייבה לקדם. כאמור, חודש לפני הבחירות.

ומה בתכנית? כמה מהסוגיות הכאובות עבור עצמאיים, כגון דמי אבטלה, קידום הכרה מלאה בהוצאות רכב, הענקת ימי מחלה וכן גמלת אבל לעצמאים, המופלים כיום לרעה ביחס לשכירים. שקד ובנט מבטיחים להילחם נגד רגולציה מיותרת ומתכננים להקל באופן דרמטי בנושא רישוי העסקים ובצמצום בירוקרטיה קיימת.

ראשי "הימין החדש" מבטיחים לפעול גם למען עסקים חדשים, במסלול מיוחד הנקרא "רגולציה לייט", שיכלול מסלול רישוי מואץ, פטור ממס ורגולציה מינימלית לתקופה של חמש שנים מפתיחת העסק.

את דברי הפתיחה בכנס, תישא יוזמת הכנס אתי אטיאס, פעילה לשינוי חברתי וחברה בתנועת "מחוברים" החדרתית. "בבחירות האחרונות הרגשתי שהמפלגות הגדולות מנותקות מנושאים חברתיים חשובים שיש לקדם. לתפיסתי, המפלגות הקטנות הן אלה שמשתדלות עבורנו יותר ובאמת מתחייבות לבוחרים שלהם. נפתלי בנט ואיילת שקד הם שני שרים שפעלו המון למען האזרח", מסבירה אטיאס. "אני אמנם לא בעלת עסק אבל חיה את העולם הזה. כולנו יודעים עד כמה קשה להיות עצמאי או בעל עסק קטן בארץ. עצמאיים חרדים כל הזמן לפרנסתם, הם יודעים שאין להם אפשרות להיות חולים, ושאם קורה להם חס וחלילה משהו במסגרת העבודה, אין חקיקה שתגן עליהם".

אתי אטיאס ואיילת שקד
אתי אטיאס ואיילת שקד

אטיאס מזכירה שכאשר בנט שימש כשר הכלכלה, הוא ביצע שורת צעדים כדי להכניס תחרות בתחומים מסוימים, שבר את מונופול המלט, שמחיריו כעת בצניחה, ואת קרטל הגבינות הצהובות, מה שהוביל לירידה במחירי הגבינה הצהובה.

"גם ברמה המקומית, ברגע שתהיה הפחתת רגולציה מכבידה, זה ישפיע לחיוב על כל עסק, גם בחדרה. הפחתת רגולציה, הפחתת מסים, העלאת סכום של עוסק פטור ועוד יוזמות יסייעו באופן ניכר לעסקים".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות