fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגלל הקורונה: נדחה המופע השנתי של "צבעי מחול"

ההופעה של להקת המחול הייצוגית של חדרה, "דיאלוג בזמן", היתה אמורה להתקיים במוצ"ש באנרבוקס, אך בוטלה בשל התפרצות המחלה
צבעי מחול חדרה צילום נורית מוזס
צבעי מחול חדרה צילום נורית מוזס

המופע "דיאלוג בזמן" של להקת "צבעי מחול", בבימויו וניהולו האומנותי של מייסד הלהקה איציק כהן, היה אמור להתקיים בהיכל הרב תכליתי החדש במוצ"ש בשעה 20:30. כרטיסים רבים כבר נמכרו, אבל לאחר הודעתו של ראש הממשלה (ד') על צעדים מחמירים, בניסיון לצמצם את המשך התרחבות ההדבקה בנגיף הקורונה, נדחתה העלאת המופע, כרגע, ללא קביעת מועד חדש. בין הצעדים עליהם הודיעה הממשלה גם הגבלת כינוסים עד למאה איש, ולכן הודיעה עיריית חדרה על דחיית ההופעה.

אחרי 16 שנים בהן הלהקה הייצוגית של חדרה, להקת 'צבעי מחול', קיימה את המופעים שלה מדי שנה באולם התרבות בקיבוץ גן שמואל, השנה החליט ראש העיר צביקה גנדלמן, להשאיר את התרבות אצלנו בבית ולערוך את המופע החדש של הלהקה, 'דיאלוג בזמן', בהיכל הרב תכליתי החדש בעיר, האנרבוקס. האולם נפתח לפני כחודש בקול תרועה ובין כתליו כבר התארחו  שלמה ארצי, מירי מסיקה ורותם כהן, בן אל וסטטיק ואיתם הזמר סטפן לגר.

המופע "דיאלוג בזמן" משלב מבחר יצירות חדשות ומקוריות, ולצד רקדני הלהקה מופיעים להקת ילדים, אקרובט והזמרת והיוצרת מורן אהרוני.

 

קראו עוד בחדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס ועוד..

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות