fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושר תקציב העירייה לשנת 2020

מועצת העיר אישרה ברוב קולות את התקציב העירוני לשנת הכספי 2020
הצבעת המועצה. מתוך דף הפייסבוק של עיריית חדרה
הצבעת המועצה. מתוך דף הפייסבוק של עיריית חדרה

בישיבת מועצה שלא מן המניין שנערכה השבוע (ד'), הצביעו חברי מועצת העיר על תקציב העירייה השביעי מאז כניסתו של גנדלמן לתפקידו כראש עיר. התקציב העירוני לשנת הכספים 2020, העומד על 715,241,000 שקלים, אושר עפ"י רוב חברי המועצה, ביניהם גם חבר המועצה משה אלמליח מטעם ש"ס.
בהכנת התקציב הושם דגש על תחומי חינוך, רווחה, תרבות הפנאי ושמירה על חזות העיר התקציב מהווה המשך להתנהלותה הכספית האחראית של הנהלת העיר, שהביאה לאיזון תקציבי ב-5 השנים האחרונות וקיבעה את מעמדה של העיר כעיר יציבה מבחינה כספית על-פי הגדרת משרד הפנים, בדרך לעיר איתנה.
כאמור, הנתח הגדול ביותר מיועד לחינוך. בתקציב 2020 חל גידול של 8,250 מיליון שקלים לעומת התקציב אשתקד, והוא עומד על כ-189,473 מיליון שקלים המהווים 27 אחוז מהתקציב. זאת בנוסף להקמת מינהל חברה וקהילה המגבש ומוציא לפועל תוכניות בתחומי חינוך, רווחה, תרבות, ספורט וקהילה.
גם בתקציב הרווחה חל גידול, והוא עומד על כ-124,258 מיליון שקלים, שהם 17 אחוז מכלל התקציב העירוני. במסגרת זו גדל תקציב הטיפול בניצולי שואה, באוכלוסיות מבוגרות, נכים וילדים בסיכון במעונות יום. לראשונה ניתן גם תקציב לפיתוח מנהיגות קהילתית בשכונות הוותיקות.
תקציבו של אגף שפ"ע (שיפור פני העיר) יעמוד השנה על כ-99.9 מיליון שקלים המיועדים לשמירה על חזות העיר, איסוף אשפה, טיאוט, גינון ועוד.
ראש העיר צביקה גנדלמן שיבח בישיבת המועצה את עבודת הצוותים המקצועיים, ואמר כי השקיעו רבות בגיבוש תקציב שיהיה תקציב חברתי הרואה לנגד עיניו את טובת תושבי חדרה ונותן מענה לצורכי האוכלוסיות השונות ולהמשך פיתוחה ושגשוגה של העיר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות