fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורן גולן: "התאכזבתי מגוטמן, החלטתו שגויה ונמהרת"

יום לאחר התפטרותו המפתיעה של אורי גוטמן מאימון הפועל חדרה מבהיר המנהל המקצועי: "רון קלר יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו"
אורן גולן (צילום: שלומי גבאי)
אורן גולן (צילום: שלומי גבאי)

יממה דרמטית עברה על הפועל חדרה. ביום שישי בבוקר עוד התאמנה הקבוצה כרגיל לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון. שלוש שעות לאחר האימון הודיע מאמן הקבוצה אורי גוטמן על סיום דרכו במועדון. גוטמן טלפן למנהל המקצועי אורן גולן והבהיר לו כי החליט להתפטר מידית וזאת מכיוון שלטענתו השניים אינם רואים עין בעין את ההתנהלות המקצועית בקבוצה.

"אני שלם עם ההחלטה שלי. אני לא רואה שיהיו בינינו הסכמות בעתיד ואנחנו רואים דברים בצורה שונה", אמר גוטמן למנהל המקצועי. גולן עצמו נכח באותו רגע במשחק ליגה א' בין הפועל מרמורק לבין הכח רמת גן והיה בהלם מספר דקות, הן מההחלטה והן מהעיתוי אותו בחר גוטמן. בשיחה מיוחדת מספר גולן על האכזבה שלו מהמאמן, במיוחד לאחר ההצלחה של הקבוצה מאז תחילת העונה, אבל גם מבהיר חד משמעית: "גוטמן כבר היסטוריה והפנים קדימה. אין ספק שהמהלך הפתיע אותי בצורה בלתי רגילה. אני לא אשקר שהיו בינינו חילוקי דעות כמו שיש בכל מועדון אבל לא הרגשתי משהו קיצוני במיוחד. נפגשנו אתמול באימון הבוקר והכל התנהל כשורה. בעיניי זה היה אוסף של דברים כמו אי הסכמות לגבי שחקנים כאלה ואחרים וגם הפציעה של ג'ונתן סיסה שנפצע וייעדר חודש ימים. אורי כעס על הנסיעה הזאת אבל צריך להבין שלא היה לנו שום אפשרות לסרב, הן מבחינת החוקה והן מבחינת הרצון של השחקן. גם אני מאוד כואב את הפציעה אבל לצערי זה חלק מהכדורגל".

הכעס העיקרי במועדון, ובפרט אצל גולן, הוא על כך שגוטמן הודיע על התפטרותו יומיים לפני המשחק. "העיתוי מאוד מוזר. למה זה נעשה אתמול, צריך לשאול את גוטמן. אם החליט להתפטר אז למה לא לפני שבוע. או לפחות תעבור את המשחק מול מכבי חיפה. הרי אף אחד לא מצפה ממנו או מהקבוצה, לכולם ברור שמכבי חיפה היא פייבוריטית ברורה. בכל מקרה, הוא התפטר ואני לא מחזיק אף אחד בכוח. בדיעבד אני לא חושב שהפועל חדרה עשתה טעות כאשר מינתה אותו כי מדובר במאמן טוב והפועל חדרה נהנתה ממנו. הוא קיבל צ'אנס שעה שלא מעט מאמנים יושבים בחוץ. התאכזבתי ממנו ברמה האישית כי לא ציפיתי שזה יקרה במיוחד שהקבוצה נראית טוב ונמצאת במקום טוב בטבלה. אני חושב שהחלטה שלו שגויה ונמהרת".

עוד לפני האימון המסכם לקראת משחק הבית נגד מכבי חיפה נערכה ישיבה בין גולן לצוות המקצועי בראשות רון קלר, שקיבל את ההזדמנות להוביל את הקבוצה, בצוותא עם שרון זהביאן. גולן: "הסברתי לרון קלר שאני מעביר לו את שרביט האימון בצוותא עם המאמן שרון זהביאן. אני חושב שמגיע לרון צ'אנס אמיתי כאיש מערכת שנים רבות וכאחד שכבר ניהל משחקים בליגת העל בהצלחה רבה. אם התוצאות יהיו טובות ואם תהיה דרך טובה, אשמח שרון קלר יישאר עד סוף העונה. בכל מקרה, אני לא חושב שנעשה חושבים בנושא עד אחרי המשחק מול ביתר ירושלים ביום רביעי, בתקווה שקלר יוכיח את עצמו. הפועל חדרה תמשיך להתנהל ותנסה לעמוד במשימות שלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות