fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהבה נוסח הברלה

אחד מבאי ההופעה של בית הבובות במועדון בלהבות חביבה החליט להפתיע את חברתו בהצעה מקורית
יותם רשף ותהילה דרור על הבמה בברלה. צילום: גיא רוזנטל
יותם רשף ותהילה דרור על הבמה בברלה. צילום: גיא רוזנטל

להפתעה כזאת הקהל לא ציפה: מאות אנשים נהנו במוצ"ש האחרון מההופעה של "בית הבובות" בברלה מיוזיק קלאב. לאחר זמן קצר, כשהאנרגיות גבוהות והקהל מזמזם יחד עם הסולנים אמיר אטיאס ואיתי שיף, השניים הזמינו את אחד הבאים להופעה, יותם רשף, לעלות עמם לבמה.

רשף לא בזבז את זמנו היקר על הבמה וסיפר איך זוגתו תהילה מחכה זמן רב להצעת הנישואים הנכספת, אותה היא מקבלת בשעה טובה, ממש ברגעים אלו.

"היא מאוד התרגשה ולא ציפתה שזה יקרה ככה על הבמה", אמר רשף ביום שאחרי, "אבל אני תכננתי את זה טוב טוב. חזרנו מסוף שבוע והיא כל הזמן חיכתה לזה, אולי בפרדס, אולי בים, אבל אני בסתר לבי ידעתי שזה יקרה בהופעה של בית הבובות, להקה ששנינו מאוד אוהבים".

גם תהילה עלתה לאחר מכן על הבמה ולאחר שאמרה "כן" סיפרה כמה חיכתה כבר להצעה המיוחלת.

רשף סיפר כי יצר קשר עם הלהקה כחודש לפני ההופעה, והם שמחו לסייע לו ברגע מכונן שכזה. "הם התגייסו וממש אהבו להיות חלק מהאירוע, שזה יקרה על הבמה שלהם. ביקשתי גם שהשיר אחרי ההצעה יהיה כמובן 'עד שבאת', שיר מאוד רומנטי ששנינו אוהבים".

יותם רשף ותהילה דרור, בני 23, הכירו לפני כארבע שנים באוטובוס. "היא הייתה בשירות לאומי, אני הייתי בצבא, היא גרה באילת ואני ברמת הגולן. למרות המרחק היינו בקשר חברי ולפני כשנה וחצי התחלנו לצאת. אני יודע שאנחנו צעירים מאוד אבל זה מרגיש נכון וזה מה שחשוב".

למרות שהיו חלק מהצעות שכאלו לא פעם ולא פעמיים, עובדי הברלה מתרגשים בכל פעם מחדש. גלעד גודר מבעלי המקום: "אנחנו מאוד אוהבים שהקהל שלנו מחליט ליצור זיכרונות מרגשים אצלנו בברלה, זהו זכרון שילווה אותם ואותנו לעד ואנחנו מקווים להיפגש בחתונה, אצלנו כמובן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות