fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדי פרץ מבשל ב-debi's את המאכלים שאשתו אהבה

אדי פרץ פתח את המסעדה בקיסריה לזכר אשתו שנפטרה במפתיע, ומכין בה את המנות הצמחוניות והטבעוניות שהיא אהבה לבשל

בין הדקלים וברקע פסטורלי וירוק, שוכן debi’s, בית קפה מקסים המציע תפריט חלבי וטבעוני כשר למהדרין, עם ארוחות בוקר מפנקות, שייקים טעימים ומיצים טבעיים, קינוחים מיוחדים וארוחות צהריים עשירות. ל-Debi’s יש גם שירותי קייטרינג לאירועים כמו מסיבות רווקות, ימי הולדת ושלל אירועים. מתכננים ישיבה עסקית ושוברים את הראש על הכיבוד? היי, מגשי פירות וירקות טריים, צבעוניים ומעוררי תאבון יהפכו ישיבה משמימה לחגיגה.

הצוות הנהדר ב-debi’s משלים את האווירה הטובה עם שירות אדיב וחם ויצירתיות קולינרית אמיתית. בעיקר קשוב הצוות ללקוחות שרוצים להרכיב את המנה שלהם, לשנות חלק מהמרכיבים במנות קיימות או "לטבען" מנות חלביות.

בתיאבון! מבחר מן המנות המוגשות במסעדה
בתיאבון! מבחר מן המנות המוגשות במסעדה

את debi’s לא תמצאו בגוגל וגם לא בפייסבוק, מה שרק מוסיף לקסם של המקום. בראש המטבח של debi’s עומד אדי פרץ (48), שפתח את המקום לפני שנתיים ויצק לתוכו המון אהבה. אדי מתווה את הדרך לבית הקפה שלו ומייצר באופן קבוע אוכל יפהפה, טעים וטרי.

לאחר שאשתו דבי נפטרה במפתיע ובטרם עת לפני שלוש שנים, אדי, שעבד במשך שנים ארוכות כבכיר בחברה מובילה בתחום פתרונות הסעדה, החליט לעזוב את עבודתו כדי להיות קרוב לארבעת ילדיו.

המטבח היה תמיד לב לבו של בית משפחת פרץ ובני הזוג היו מבשלים יחד באורח קבע. דבי אהבה את המטבח הצמחוני והטבעוני ולאחר פטירתה, אדי פתח את בית הקפה על שמה ושזר בתוך התפריט ממגוון המנות האהובות עליה ומנות שהיא אהבה לבשל.

המקום פתוח בין השעות 8:00-18:00 ובתיאום מראש, ניתן להזמין מקום לקבוצות, גם אחרי שעת הסגירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות