fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

150 אלף שקלים פיצויים לילדה שנפצעה בגן ילדים

הילדה, שהייתה אז בת 5, גלשה על מגלשה לא תקינה בצהרון. המגלשה קרסה ולילדה נגרם פגם בלתי הפיך בצווארה. הפיצויים ישולמו במסגרת הסדר פשרה
עו"ד מאור עזרן | צילום: עצמי
עו"ד מאור עזרן | צילום: עצמי

 

ילדה שנפצעה ממגלשה בצהרון תפוצה בסכום של 150 אלף שקלים.

הילדה, שהייתה בעת המקרה בת 5, גלשה על מגלשה לא תקינה. בעודה על המגלשה, המגלשה קרסה לפתע. לילדה נגרמו חתכים עמוקים בפניה ובצווארה, שבדיעבד התברר שהם נגרמו כתוצאה מבורג חשוף במגלשה. בנוסף התברר, כי המגלשה לא עמדה בתו תקן הבטיחות וכי מפעילי הצהרון לא וידאו את תקינותה בטרם פתיחת הצהרון.

הורי הילדה, שהגישו תביעה נגד מפעילי הצהרון, באמצעות עו"ד מאור עזרן, טענו שמפעילי הצהרון, כאחראים על הגן, לא טרחו כלל לבדוק את תקינות המגלשה מבעוד מועד, שכן אם היו עושים כן, יכלו למנוע את היפגעותה של הילדה.

תחילה, מפעילי הצהרון הכחישו כל חבות או זיקה לאירוע, אך לאחר ניהול הליך משפטי מורכב, שבמהלכו הובאו ראיות מתאימות, הם נמצאו אחראים למחדל שהוביל לפציעתה של הילדה ולפגם שנגרם לצווארה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה לכירורגיה פלסטית, שקבע כי מדובר בפגם קבוע בצוואר הילדה.

לאחר שבית המשפט השתכנע, כי הנכות הפלסטית שנגרמה לילדה היא גם נכות תפקודית, שעלולה להגביל את אפשרויות העבודה שלה בעתיד ולאחר שהצדדים הגיעו להסדר פשרה, נקבע כי בעלי הצהרון יפצו את הילדה ב-150 אלף שקלים בגין נזקיה הגופניים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות