fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרזול מעוצב

פרזול הוא שם כולל לכל האביזרים המשמשים לחיבור, נעילה, תמיכה או עיצוב של רהיטים, דלתות, חלונות ועוד. פרזול מעוצב הוא פרזול שנועד לשפר את המראה והעיצוב של הרהיטים או הדלתות. הוא יכול להיות עשוי מחומרים שונים, כגון מתכת, עץ, פלסטיק וזכוכית, ובכל מיני סגנונות, החל מהסגנון הקלאסי ועד לסגנון המודרני.
צילום: freepik

ישנם סוגים רבים ושונים של פרזול, כגון:

הכול מתחיל ונגמר בעיצוב

פרזול מעוצב יכול לשדרג את המראה של כל חלל. הוא יכול להוסיף נופך אישי לחדר, להפוך אותו לאלגנטי יותר או מודרני יותר. פרזול יכול גם לשפר את הנוחות של השימוש ברהיטים או בדלתות. לדוגמה, ידית דלת נוחה תפשט את פתיחת הדלת וסגירתה, וציר איכותי יבטיח שהדלת תיסגר בצורה חלקה ולא תפגע במסגרת.

דברים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים פרזול:

הנה כמה דברים אותם אתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים פרזול מעוצב, דברים שנוגעים הן למראה והן לפן הטכני וכמובן לשורה התחתונה שהיא – התקציב.

  • סגנון הרהיטים או הדלתות
  • החומר ממנו עשוי הרהיטים או הדלתות
  • התקציב
  • הפונקציונליות

אם אתם רוצים לבחור פרזול שיעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות, חשוב לרכוש אותו מחברה אמינה. אתם יכולים למצוא פרזול בחנויות רהיטים, בחנויות פרזול ויש גם חנויות אינטרנטיות שמוכרות פרזול מעוצב. מה הכי נכון? הכי נכון זה לראות פיזית את הפרזול לפני שרוכשים אותו.

טיפים לבחירת פרזול

  • קחו בחשבון את סגנון הרהיטים או הדלתות. פרזול מעוצב צריך להתאים לסגנון הכללי של הרהיטים או הדלתות. לדוגמה, אם הרהיטים בסגנון קלאסי, כדאי לבחור פרזול בסגנון קלאסי. אם הרהיטים בסגנון מודרני, כדאי לבחור פרזול בסגנון מודרני.
  • קחו בחשבון את החומר ממנו עשוי הרהיטים או הדלתות. פרזול צריך להיות עשוי מחומר תואם לחומר הרהיטים או הדלתות. לדוגמה, אם הרהיטים עשויים מעץ, כדאי לבחור פרזול מעץ. אם הרהיטים עשויים ממתכת, כדאי לבחור פרזול ממתכת.
  • קחו בחשבון את התקציב שלכם. פרזול יכול להיות יקר, לכן חשוב לקבוע תקציב לפני שאתם מתחילים לחפש פרזול.
  • קחו בחשבון את הפונקציונליות. פרזול צריך להיות פונקציונלי וקל לשימוש. לדוגמה, ידית דלת צריכה להיות נוחה לאחיזה, וציר צריך להיות איכותי ולאפשר פתיחה וסגירה חלקה של הדלת.

לקנות בחנות הנכונה

ועוד טיפ אחד "קטן" אבל למעשה זה אולי הטיפ הכי גדול… אל תיקנו פרזול מעוצב סתם ככה מכל חנות. אל תתפתו למחירים נמוכים מידי ולחיסכון של כמה שקלים אלא קנו רק בחנויות איכותיות. חנות איכותית זו חנות שנותנת ייעוץ, שמציעה מגוון רחב של אפשרויות ושנותנת שירות לקוחות לא פחות ממצוין גם לאחר הקנייה.

בעזרת הטיפים האלה, תוכלו לבחור פרזול שיוסיף נופך אישי לחלל שלכם ויהפוך אותו לאלגנטי יותר או מודרני יותר.

בשיתוף: www.elidoor.co.il

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות