fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לעשות את זה נכון – עוברים דירה בקלות!

צפויים לעבור דירה בקרוב? בשורות הבאות נגע בכל הטיפים הפשוטים שיבטיחו לכם הליך מסודר ופשוט. אנשים רבים חוששים מהליך המעבר, ובצדק. שלבי האריזה המייגעים, הליך ההובלה הארוך ולאחר מכן שלבי הפריקה בדירה החדשה הופכים את מעבר הדירה למורכב במיוחד. אך ניתן לעשות את זאת אחרת. בשורות הבאות נכיר מספר דגשים חשובים שיהפכו את כל שלבי המעבר לפשוטים במיוחד. אם תצליחו להקפיד על כלל השלבים שיובאו מטה, תחסכו לעצמכם זמן יקר, המון לחצים ולא מעט עיכובים. אז רגע לני שאתם מתחילים לדחוף את כל תכולת דירתכם לארגזים, חשוב שתפנו את הדקות הקרובות ותקראו את השורות הבאות.
צילום: PEXELS

חוששים ממעבר הדירה? הטיפים הבאים נועדו במיוחד עבורכם!

  • היצמדו ללוחות זמנים שנקבעו מראש!

הליך מעבר הדירה כולל לא מעט שלבים. הטיפ הראשון שיעזור לכם להשלים את התהליך כולו בקלות הוא סדר וארגון. כבר בשלב הראשון חשוב לקבוע לוחות זמנים ברורים להליך המעבר. אנשים רבים לא מקדישים זמן לתכנון לוחות הזמנים, מה שעל פי רוב גורר איחורים ולחצים רבים. מה עושים בשלב קביעת לוחות הזמנים? ראשית, חשוב להבין מתי אתם נדרשים לפנות את הדירה ולקבוע מועד להובלת תכולת דירתכם. חשוב לקבוע את מועד ההובלה מספר ימים לפני מועד העזיבה, על מנת להבטיח שגם אם יהיו עיכובים תוכלו להשלים את שלבי המעבר בהצלחה. כמו כן חשוב להתחיל לארוז כחודש לפני מועד המעבר – התחילו לארוז בגדים עונתיים, כלים שאינם בשימוש יומיומי ועוד. אל לכם להשאיר רהיטים ופריטים רבים לאריזה בסמוך ליום המעבר, חשוב להקדים אריזה של מרבית תכולת הדירה כשלושה ימים לפני מועד ההובלה.

  • ארזו נכון ותחסכו שעות של עבודה ולא מעט בלאגן!

טיפ נוסף שיעזור לכם הוא סדר וארגון בשלבי האריזה. אנשים רבים רק רוצים להספיק לארוז את כל תכולת דירתם, מה שלרוב גורם להם לארוז פריטים בתפזורת. אריזה שאינה מסודרת עלולה לגרור אבידות של פריטים שונים ולהפוך את שלבי הפריקה לקשים ומורכבים במיוחד. אז איך אורזים נכון? כל שאתם צריכים לעשות זה לארוז לפי קטגוריות ברורות. כל ארגז יכלול פריטים דומים או קשורים. כמו כן חשוב לכתוב על כל ארגז מיד עם סיום אריזתו, מה הוא כולל. כיתוב זה יאפשר לכם לדעת מה יש בפנים הארגז עוד טרם פתיחתו. עוד ניתן להוסיף ולכתוב מיקום של חדרים ייעודיים בדירה החדשה. לדוגמה, על ארגז בגדים של הילדים, ניתן לכתוב את החדר המיועד להם ולהדריך את המובילים לפרוק את הארגזים בחלל הדירה על בסיס מיקומם הייעודי. שלב זה יחסוך לכם זמן רב ולא מעט מאמץ!

  • אל תתפשרו על מוביל שאינו מקצועי

יש לכם לוחות זמנים ברורים ואתם יודעים בדיוק כיצד לארוז את תכולת דירתכם? כעת, חשוב לגעת במספר טיפים פשוטים שיעזרו לכם לבחור נכון את המוביל הטוב ביותר עבורכם. תחילה חשוב להדגיש ולומר כי לא כל מי שמציע שירותי הובלה הוא מוביל מקצועי. ישנם לא מעט אנשים עם רכב גדול שמנסים להשלים הכנסה בעזרתו. איך תדעו לבחור במוביל מקצועי? בעזרת כמה שלבים פשוטים.

כך תבחרו נכון את המוביל שלכם

בשלב הראשון – פנו למובילים מומלצים בלבד. מובילים מומלצים הם מובילים שהצליחו להשלים לא מעט הובלות מוצלחות תוך עמידה בזמנים והובלת תכולות דירה מלאות בשלמותן. אל תוותרו על המלצות חמות על המוביל שלכם. לחברות מומלצות בקריות באתר www.moverstlv.com.

בשלב השני – חשוב לוודא כי המוביל המומלץ שלכם יודע לתת מגוון רחב של שירותים מקצועיים. בין השירותים השכיחים ביותר שאתם חייבים לבקש: שירותי עטיפה מקצועיים של רהיטים עדינים או שבירים ושירותי פירוק והרכבה. ללא השירותים הללו, המוביל שלכם עלול להסתבך עם הובלת רהיטים גדולים במיוחד או שתכולת דירתכם עלולה להיפגע במהלך שלבי ההובלה.

בשלב השלישי – וודאו שהמוביל שלכם מבטיח ביטוח על כל התכולה. גם למובילים מקצועיים קורה שפריטים שונים מקבלים מכה או אף נשברים. במטרה לוודא שגם אם זה יקרה תוכלו לקבל את תמורת המוצר בחזרה – חשוב לבחור מובילים המבטיחים ביטוח מלא לכל תכולת הדירה שלכם.

הקפדה על כל הדגשים שהובאו מעלה תבטיח שתצליחו להשלים את כל שלבי המעבר בקלות וביעילות!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות