fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לגלות את קורפו: מדריך לחופשה בקורפו, יוון

יוון, ארץ משופעת בהיסטוריה ושטופה בגווני התכלת של הים היוני, מקדמת את פני המטיילים לאיים הקסומים שלה. בין התכשיטים הללו בולטת קורפו, המציעה ארכיטקטורה ונציאנית, מטעי זיתים ומי טורקיז. בואו נצא למסע ביופיו של האי, לחקור את אזורי התיירות שלו ולחשוף את קסמם של בתי המלון באזור.
צילום: SUTTERSTOCK

יוון: איפה שהיסטוריה ומודרניות משתלבים זה בזה

יוון, ערש הציוויליזציה, מהפנטת את המבקרים בנפלאותיה העתיקים ובנופיה הנופיים. מהפרתנון באתונה ועד לחופים האידיליים של האיים, יוון היא עדות לשילוב המושלם של היסטוריה, תרבות ויופי טבעי.

האי קורפו: התכשיט היוני

קורפו, הממוקמת בים היוני, היא גן עדן מוריק הידוע בנופיו השופעים, ההשפעה הוונציאנית והאירוח החם. העיר העתיקה של האי, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, היא מבוך של רחובות צרים שלאורכם בוגנוויליה תוססת, בתי קפה מקסימים וציוני דרך היסטוריים.

אזורי תיירות באי קורפו: ניווט באי

קורפו טאון (Kerkyra): עיר הבירה של האי, קורפו טאון, היא שילוב של תרבויות עם השפעות ונציאניות, צרפתיות ובריטיות הניכרות בארכיטקטורה שלה. טיילת ליסטון, כיכר ספינאדה והמבצרים הישנים והחדשים הם אטרקציות שחובה לבקר בהן.

Paleokastritsa: ממוקם על החוף המערבי, Paleokastritsa מפורסמת במנזר המדהים שלה השוכן על גבעה המשקיפה על הים. האזור מתהדר במפרצונים ציוריים, מים צלולים ונופים ירוקים.

Kanoni and Mouse Island (Pontikonisi): מציע נופים פנורמיים של מנזר ולאכרנה ואי העכבר, קאנוני הוא מקום מושלם לגלויות. טיולי סירה לאי העכבר פופולריים עבור מבט מקרוב על המנזר המקסים.

גוביה: פעם בסיס ימי ונציאני, גוביה היא כיום עיירת מרינה תוססת עם מגוון מסעדות, ברים וחנויות. הוא משמש כשער לאתרי הנופש הצפוניים של האי.

יעדים פופולריים באי קורפו: חשיפת אבני החן

ארמון אכיליון: ארמון אכיליון נבנה על ידי קיסרית אוסטריה אליזבת מבוואריה, הידועה גם בשם סיסי, ומציע נוף פנורמי וגנים מעוצבים להפליא.

אנג'לוקסטרו: אנג'לוקסטרו, השוכנת על הפסגה הגבוהה ביותר של האי, היא מבצר ביזנטי המציע נופים עוצרי נשימה של הים היוני.

מנזר ולצ'רנה של קאנוני: איון קטנטן המחובר על ידי שביל, מנזר ולכרנה הוא מקום ראוי לגלויות, במיוחד בזמן השקיעה.

המוזיאון הארכיאולוגי של קורפו: ממוקם בעיר קורפו, המוזיאון מכיל חפצים מההיסטוריה העתיקה של האי, כולל פסלים, כלי חרס ומטבעות.

לעוד אטרקציות ונקודות עניין בקורפו

מלונות בקורפו: אלגנטיות פוגשת נוחות

Grecotel Corfu Imperial, Kommeno: אתר נופש יוקרתי זה שוכן בחצי אי פרטי, ומציע בונגלוס וסוויטות עם נוף מדהים לים, בריכות מרובות וחוף פרטי.

Mayor Mon Repos Palace "Art Hotel," Corfu Town: מלון בוטיק ליד קורפו טאון, ראש העיר Mon Repos Palace משלב קסם היסטורי עם שירותים מודרניים, ומציע חווית שהייה ייחודית.

Ikos Dassia, Dassia: אתר נופש חמישה כוכבים הכל כלול, Ikos Dassia כולל חדרים אלגנטיים, אוכל בכוכב מישלן, ומגוון פעילויות לשהייה יוקרתית.

MarBella Nido Suite Hotel & Villas, Agios Ioannis Peristeron: מלון למבוגרים בלבד, MarBella Nido מציע סוויטות אינטימיות עם בריכות פרטיות, אפשרויות לסעודה מעודנות וגישה לחוף מבודד.

Domes Miramare, a Luxury Collection Resort, Moraitika: שוכן בבניין היסטורי, אתר נופש יוקרתי זה מתהדר בוילות על חוף הים, אוכל משובח וספא, המספק מפלט שליו ואלגנטי.

לעוד מלונות בקורפו

קורפו, עם ההיסטוריה העשירה, הנופים המגוונים ומקומות הלינה המפוארים שלה, מזמינה את המטיילים לטבול בחוויה של אי שאין כמותה. מהרחובות הצרים של העיר קורפו ועד לחופים השלווים של פליאוקסטריצה, כל פינה של פנינה יונית זו מספרת סיפור של יופי, תרבות ורוגע.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות