fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלן דורון: השיטה המהפכנית ללימוד אנגלית בדרך הטבעית

מרכזי הלימוד של הלן דורון בפריסה ארצית מציעים לכם קורסים שנתיים ללימוד השפה האנגלית בשיטה הטבעית מגיל שלושה חודשים ועד 18 שנים. הלימוד מתבצע בדרך חווייתית ומהנה באמצעות הצלילים והשפה המתנגנת להקניית עצמאות באנגלית ברמה של שפת אם. בימים אלה ההרשמה בעיצומה, מוזמנים להגיע לשיעור ניסיון עם הילדים ולקבל מתנה נפלאה לחיים
לימודי אנגלית בקרב ילדים |צילום: הלן דורון

בשנים האחרונות המודעות ללימוד השפה האנגלית ברמה של שפת אם נמצאת במגמת עליה. השפה האנגלית מחברת אותנו לעולם הגלובאלי וההורים כיום מבינים שככל שהילדים נחשפים לשפה שניה בגיל צעיר הקליטה תהיה טובה ומהירה יותר.

השיטה המהפכנית ללימוד אנגלית בדרך הטבעית "הלן דורון" | צילום: יח"צ

שיטת "הלן דורון" מציעה דרך ייחודית באמצעותה הילדים לומדים אנגלית בקלות ובטבעיות כבר מגיל שלושה חודשים בדיוק באותה הדרך בה הם לומדים את שפת האם שלהם – מדובר במתודולוגיה מהפכנית שעובדת כ- 40 שנים להשגת עצמאות בשפה האנגלית.

הלמידה בשיטת הלן דורון מבוססת על הנאה צרופה. השיעורים כיפיים, מלווים בשירים, במוזיקה, במשחקים ובמגוון פעילויות המותאמות לכל שכבת גיל.

הלן דורון | צילום: יח"צ

מה עומד בבסיס השיטה?

מתודולוגית הלן דורון מדמה את היכולות הטבעיות של כל ילד ומאפשרת לו לרכוש את השפה האנגלית בדיוק כפי שילד לומד את שפת האם שלו בבית – באמצעות חיזוקים חיוביים, סבלנות רבה, תשומת לב ואהבה.

הילדים נחשפים לשפה כמה שיותר דרך משחקים, שירים, הפעלות שמיעה ברקע, כך שהם נחשפים בראש ובראשונה לצלילים ולשפה המתנגנת.

השירים המקוריים, המשחקים, השיחות, האנימציות והאינטראקציות הופכים את הלימוד לחוויה טבעית ובלתי נשכחת.

במהלך השיעורים ובהתאמה לקבוצת הגיל, הילדים לומדים יחד את משמעות הצלילים, המילים המושמעות ובסוף התהליך שולטים באנגלית ברמה של שפת אם.

למידע נוסף והרשמה, השאירו פרטים ויצרו אתכם קשר בהקדם:

 

איך הכל התחיל? 

הלן דורון – בעלת תארים בלשון ובלשנות – עלתה לישראל בשנת 1978 מאנגליה כדי ללמוד מדיטציה והתמקמה במושב הררית שבמשגב.

כאשר בתה למדה לנגן על כינור, נחשפה ללימוד נגינה על פי שיטת ד"ר סוזוקי – דרך בה לומדים לנגן דרך הנגינה עצמה. כך קיבלה הלן השראה לפיתוח מתודה ללימודי שפה שבבסיסה עומדת החשיפה לשפה ולצליליה.

יחד עם צוות מומחים פדגוגיים, פיתחה הלן קורסים שלמים, חוברות עבודה, קלטות ואפליקציות ייעודיות ובמיוחד, שיעורים מלאים בהפעלות מהנות שמגרות את כל החושים.

השיטה הפכה להצלחה עולמית עם מרכזי לימוד בארבעים מדינות ומאז שנת 1985 כארבעה מיליון ילדים כבר למדו אנגלית כשפת אם שנייה על פי שיטת הלן דורון.

השיטה המהפכנית ללימוד אנגלית בדרך הטבעית "הלן דורון" | צילום: יח"צ
השיטה המהפכנית ללימוד אנגלית בדרך הטבעית "הלן דורון" | צילום: יח"צ

בישראל כמאה מרכזי לימוד בפריסה ארצית לגילאי שלושה חודשים ועד 18 שנים, הקורסים מתקיימים בשעות אחר הצהריים, הלימוד בקבוצות קטנות ולמשך שנה שלימה, שיטת ההוראה מותאמת אישית לכל ילד ומתמקדת במחקר עצמי, המורים בשיטה מנוסים, מקצועיים ועברו הכשרה ייעודית.

הנרשמים ללימודים רוכשים בנוסף ערכה שכוללת חוברות לימוד וכן, אפליקציות שתומכות בחומרי הלימוד וכוללות משחקים, שירים, לימודי קריאה ושמיעה להמשך תרגול בבית וגם עם ההורים.

בימים אלה ההרשמה לשנת הלימודים הבאה במרכזי הלימוד בעיצומה. ניתן להגיע לשיעור ניסיון. בואו לרשום את ילדיכם ולהעניק להם מתנה לחיים.

"הלן דורון מפעילה סניפים גם בדרום הארץ ופתחה בשנים האחרונות נקודות לימוד בבאר שבע, נתיבות ועומר"

כתובות סניפים:

באר שבע (שכונת נווה זאב) – רח' דוד ניב 28

נתיבות – רח' רפיח ים 5

עומר – מתחם בית ספר "דפנה"

למידע נוסף והרשמה, השאירו פרטים ויצרו אתכם קשר בהקדם:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות