fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך לבחור ריהוט לחדר השינה?

צילום: pexels

בחירת ריהוט לחדר שינה מצריכה בחינה מדוקדקת של מספר פרמטרים ובין היתר: הסגנון האישי שלכם, הצרכים והפונקציונליות של החלל, התקציב אותו אתם מקצים למטרה והרשימה עוד ארוכה.

אז נכון שיש לא מעט החלטות שצריך לקבל, אבל, החדשות הטובות הן שעיצוב חדר השינה מהווה גם פעולה כיפית ונעימה (ממש כמו בחירת שיש למטבחים או בחירת אלמנטים אחרים אשר ישפיעו על נראות ואווירת הבית).

בכל מקרה, בכדי להקל עליכם (ולו במעט) ולסייע לכם בקבלת ההחלטות הנכונות ביותר, להלן מדריך שלב אחר שלב שיעזור לכם לבחור את ריהוט חדר השינה הנכון:

התחילו במדידה של גודל החדר
לפני שאתם בכלל ניגשים להליך הבחירה או ההיכרות עם האפשרויות השונות. ההמלצה היא להתחיל במדידת מידות חדר השינה שלכם: כולל אורך, רוחב וגובה החדר. נתונים אלו יסייעו לכם לקבוע כמה רהיטים יכולים להתאים בנוחות בחדר ומה המידות של כל אחד מאותם פרטי ריהוט – וזאת, מבלי להרגיש תחושה לא נעימה של צפיפות.

הגדירו את התקציב
אחד השלבים ההתחלתיים אמור להיות הגדרת התקציב שלכם עבור ריהוט חדר השינה. זה יעזור לכם לצמצם את האפשרויות ולמנוע הוצאות יתר.
יש לקחת בחשבון שניתן לקנות חדר שינה קומפלט או לבחור כל רהיט בנפרד – מעבר לכך, טווחי המחירים של כל אחד מהרהיטים הינם גבוהים במיוחד ולכן, גובה התקציב יסייע לכם להתמקד אך ורק ברהיטים הרלוונטיים.

שקלו מהו הסגנון המועדף עליכם
חשבו על הסגנון המועדף עליכם – וההמלצה היא כמובן לערוך תחילה היכרות עם כל סגנונות העיצוב הקיימים. האם אתם מעדיפים: סגנון מודרני, מסורתי, כפרי, מינימליסטי או סגנון עיצוב אחר? ריהוט חדר השינה שלכם צריך לשקף את הטעם האישי שלכם וליצור מראה מגובש, אסטטי ומרשים.

בחירת המיטה המתאימה
המיטה היא בדרך כלל החלק המרכזי והמשמעותי של חדר השינה. החליטו על גודל המיטה (טווין, מלא, מלכה, קינג וכו') בהתאם לצרכים ולשטח הפנוי שלכם באותו החדר. כדאי לשקול סגנונות שונים של מיטות כגון מיטות מתכווננות, מיטות אפיריון וכיוצא בזה.. בצורה כזאת תוכלו לבחור בסגנונות התואמים את האסתטיקה שלך.

דגש על אמצעי האחסון
סביר להניח שבחדר השינה יעלה הצורך בלא מעט פתרונות אחסון ולכן, כדאי לשים דגש משמעותי על הנושא הזה ולתכנן אותו בתבונה. כדאי לקחת בחשבון את כל האפשרויות והפתרונות הרלוונטיים ובין היתר:  רהיטים כמו שידות, ארגזי מציעים וארונות בגדים. בחר פריטים המספקים אחסון בשפע תוך התאמה נוחה בחדר.

דגש על החומר והאיכות
יש לשים לב שאתם בוחרים ברהיטים אשר עשויים מחומרים איכותיים המתאימים לסגנון שלכם ועומדים בסטנדרטיים גבוהים תוך התאמה אופטימאלית לצרכים היומיומיים. האפשרויות הנפוצות כוללות עץ, מתכת ורהיטים מרופדים. חפשו רהיטים המתאפיינים ברמת גימור ועמידות גבוהה – ואל תשכחו לשים דגש גם על נושא התחזוקה.

שימו דגש גם על הפונקציונאליות
אתם עתידים לגלות רהיטים לחדר שינה אשר מתאפיינים בעיצובים מרשימים, יחד עם זאת, לצד הנראות כדאי גם לשקול את הפונקציונליות של כל אחד מהרהיטים. אם לדוגמא, מדובר בחדר שינה קטן, קחו בחשבון שיש רהיטים דו שימושיים מה שיכול לחסוך לא מעט מקום ולאפשר לכם ליהנות ממרחב בחדר השינה שלכם.

צבע וגימור
כדאי ל
בחור רהיטים אשר מתאפיינים בגימורים המשלימים את ערכת הצבעים של חדר השינה שלכם. גוונים ניטרליים יוצרים לרוב מראה שליו ומגובש, אך ניתן גם להוסיף נקודות צבע אם תרצו – זאת באמצעות אלמנטים כמו בדים, כריות וחפצי נוי שונים אותם תבחרו בשלבים מאוחרים יותר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות