fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחכי לי אהובה בר צברי

בר צברי בשיר חדש אותו כתב ומתאר את התנועה בין שתי האהבות הגדולות רבים מטובי אנשינו בימים אלה – בין האהבה למדינה ואהבה לאהוב/ה שמחכים להם בבית. את השיר מלווה קליפ מרגש שכולל צילומים שנשלחו על ידי חיילים מתוך הלחימה בעזה מול הנופים הארצישראליים הירוקים ולכאורה פסטורליים בתקופה זו. מה שנותן עוד מימד להתמודדות הזו ולפערים הללו.
בר צברי | צילום ירדן רוקח
בר צברי | צילום ירדן רוקח

"תחכי לי אהובה" הוא שיר שנכתב על ידי בר צברי בתקופה זו ומתאר את התנועה בין שתי האהבות הגדולות של רבים מטובי אנשינו בימים אלה – בין האהבה למדינה ואהבה לאהוב/ה שמחכים להם בבית.

בר צברי הופיע בעשרות בסיסים מאז ה-7.10 ונפגש עם חיילים וחיילות רבים מילואימניקים וכוחות בטחון שונים, שעזבו הכול בכדי לשרת את המדינה שהם כל כך אוהבים ולא פעם נתקל בקושי ואף בכאב בין הרצון העז והמחויבות שלהם למדינה לבין האהובים שלהם שמחכים, מתקשים ודואגים להם בבית.

השיר הזה מוקדש להם.

"ויש לך אור שזוהר וחוזר

עד אליי

אני עדיין נושם

לא עוצם את עיניי

תחכי לי אהובה

תחייכי לי אהובה"

 

הקליפ כולל צילומים שנשלחו על ידי חיילים מתוך הלחימה בעזה מול הנופים הארצישראליים הירוקים ולכאורה פסטורליים בתקופה זו. מה שנותן עוד מימד להתמודדות הזו ולפערים הללו.

השיר הזה יוצא אחרי "לא רוצה להיות עצוב" שנכתב גם הוא על ידי בר צברי אחרי ה-7.10 ותיאר את הרצון להיות בתקופה זו עבור אהובינו ולקחת מעט מהסבל והכאב שלהם אלינו.

 

בימים אלה מככב בר צברי בתפקיד זוהר ארגוב, התפקיד הראשי, במחזמר החדש והמצליח של התיאטרון העברי "הפרח בגני" על חייו של זוהר, אשר מציג בהיכלי תרבות בכל הארץ וכן ממשיך להופיע עם הלהקה שלו ברחבי הארץ

הופעות להקה קרובות:

23.2 זאפה הרצליה

1.3זאפה ת"א
11.4 זאפה חיפה

13.4גריי מודיעין

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות