fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: מצדיעים ליורם טהרלב ז"ל ארצנו הקטנטונת

הזמרים ירדנה ארזי, שלומי שבת, נרקיס ולירן דנינו חידשו את השיר המיתולוגי "עוד לא תמו כל פלאייך" של גדול היוצרים יורם טהרלב ז''ל
שלומי שבת, נרקיס, עמוס תםם, ירדנה ארזי ולירן דנינו | צילום ליאור נורדמן
שלומי שבת, נרקיס, עמוס תםם, ירדנה ארזי ולירן דנינו | צילום ליאור נורדמן

כדי להנציח את פועלו וזכרו של גדול היוצרים בתרבות והמוסיקה הישראלית, יורם טהרלב ז"ל.

לשם כך נבחרו ארבעה אמנים ישראליים מובילים: ירדנה ארזי, שלומי שבת, נרקיס ולירן דנינו שהקליטו ביצוע חדש לשיר המיתולוגי "עוד לא תמו כל פלאייך"

השיר הופק מחדש בגרסה עכשווית ומרגשת על ידי אבי אוחיון ומתן דרור ומושק יחד עם קליפ מרגש ואותנטי המציג נוף ארצישראלי לתפארת ובו משפחות ישראליות המטיילות באתרי המורשת והמוזיאונים ברחבי הארץ בסגנון Home Video, לצד תיעוד של האמנים מקליטים את השיר יחדיו באולפן.

יורם טהרלב ז"ל נחשב לאחד המשוררים הבולטים בתולדות המדינה שעיצבו את התרבות והזהות הישראלית כשבמשך 60 שנות פעילות כתב קרוב ל-1000 שירים, אשר בוצעו על ידי המבצעים והזמרים הבולטים ביותר בארצנו.

טהרלב ז"ל כתב שירים רבים על המולדת, הטבע והיה מחובר לאדמה, למורשת ולנופים של ארץ ישראל והפליא להנציח אותם בצורה הקסומה ביותר בשיריו.

הביצוע המחודש לשיר של יורם טהרלב ז"ל יוביל את פרויקט פסח של בנק הפועלים, במסגרתו כבר במשך 17 שנים בחול המועד פסח הבנק פותח בחינם עשרות מוזיאונים, אתרי מורשת וטבע ברחבי הארץ לכל עם ישראל.

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות