fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדן גולן היא הזוכה באירוע גמר ״הכוכב הבא לאירוויזיון 2024״

הערב בקשת 12, לאחר הצבעת השופטים והקהל בבית (עם כמיליון וחצי הצבעות): עדן גולן זכתה במירב הקולות ותייצג אותנו באירוויזיון 2024 במאלמו שבשבדיה.
עדן גולן | צילום שי פרנקו
עדן גולן | צילום שי פרנקו

הערב בקשת 12, לאחר הצבעת השופטים והקהל בבית (עם כמיליון וחצי הצבעות): עדן גולן זכתה במירב הקולות ותייצג אותנו באירוויזיון 2024 במאלמו שבשבדיה.
אל המקום השני הגיעה אור כהן, אל המקום השלישי הגיעה מיקה משה. מוקדם יותר הערב סיים דור שמעון במקום הרביעי.

עדן גולן מסרה בתגובה לזכייה: ״דווקא השנה יותר מתמיד אני מתרגשת לייצג את המדינה שלי באירופה. מבטיחה לעשות את המיטב ולהביא את האירוויזיון לישראל״

עדן גולן בת 20 מתל אביב. באודישן ביצעה את השיר "rise up" וזכתה לראשונה בכוכב הבא ב100%. לאורך העונה בלטה כשביצעה את ״beautiful” ו-״Roar". הערב בגמר ביצעה את השירים "i have nothing" ו-״I don’t want to miss a thing״.

אור כהן בת 20 מראש העין. באודישן ביצעה את השיר ״נכון להיום״ של זוהר ארגוב ולאורך העונה בלטה שביצעה את ״לא ידעתי שתלכי ממני״. הערב בגמר ביצעה את השירים ״פרי גנך״ ו״crazy”.

מיקה משה בת 16 מכפר בלום. באודישן ביצעה שיר שלה, ״חזקה יותר״. במהלך העונה בלטה עם ביצועים לשירים ״יש לך אותך״, ו״היי תום״. ביצעה הערב בגמר את השירים ״נערי שובה אליי״ ו״בוא״.

דור שמעון בן 30 מבית שאן, באודישן ביצע את ״אחרי הנצח״. בלט במהלך העונה עם ביצוע מרגש ל״״עם ישראל חי״. הערב בגמר שר את ״הייתי בגן עדן״

הכוכב הבא לאירוויזיון, תוכנית המוזיקה המובילה בישראל, סוגרת עונה עם ממוצע של 17.4% (ללא הגמר). העונה הכי נצפת מאז 2019.

האירוויזיון ישודר ב11 במאי בשידור חי בכאן 11.

במהלך התוכנית נציגת ישראל לאירוויזיון 2023 נועה קירל עלתה וביצעה את שירה של עפרה חזה "חי" וגם הצדיעו לסרן במיל' שאול גרינגליק ז"ל, קצין בגדוד 931 בחטיבת הנח"ל, בן 26 מרעננה, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

בעת התרעננות מהלחימה, הגיע על מדים לאודישן ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", הרים את המסך ועבר לשלב הבא.

גרינגליק שר באודישן את "עטלף עיוור" שביצע במקור חנן בן ארי והרים את המסך עם 83% וחמישה כחולים.

 

 

שאול גרינגליק | צילום באדיבות קשת
שאול גרינגליק | צילום באדיבות קשת

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות