fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נועה קירל תובעת את אפליקציית טיק טוק

נועה קירל תובעת את טיקטוק ישראל מכיוון שטענו כי אנה זק עקפה את קירל ולקחה את המקום הראשון ברשימת האומנים המובילים של השנה. עורך דינה של קירל: "לא קיבלנו מענה ענייני, לא נותרה ברירה אלא להגיש תביעה"
נועה קירל
נועה קירל

נועה קירל נגד טיקטוק: כוכבת הפופ הישראלית תובעת את נציגות טיקטוק ישראל ואת דבי תקשורת. הסיבה? ברשימת עשרת האמנים המובילים של השנה לפי טיקטוק, נטען כי אנה זק עקפה את נועה קירל ונמצאת במקום הראשון – וקירל ואנשיה טוענים כי מדובר בטענה משוללת יסוד, וכי הנתונים מראים כי קירל נמצאת במקום הראשון.

תגובה מטעם עורכי דינה של נועה קירל – גיא נוף ועמית גונן:

״התביעה הוגשה, בלית ברירה – כנגד טיק טוק ישראל ומשרד יחסי הציבור שלה, לאחר סירוב תמוה להמצאת פרטים אלמנטאריים שהתבקשו, ומשעה שהנתונים מושא הפרסום לא תואמים, בפער גדול, את הנתונים המצויים ברשותנו.
כפי שמצוין בכתב התביעה – אין המדובר בשום סכסוך אישי בין מי מהדמויות מושא רשימת עשרת האומנים הישראליים המובילים. אלא בתרגיל יחסי ציבור שיש בו כדי להסב נזק למותג נועה קירל בחסות פרסום נתונים עלומים – שאיש אינו מוכן לעמוד מאחוריהם או להציגם.
משעה שלא ניתן היה לקבל כל מענה ענייני, כאמור, לא נותרה ברירה אלא להגיש תביעה״

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות