fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מותג החטיפים שעולה בקמפיין עם כוכבי רשת מובילים

מותג החטיפים פוף עולה בקמפיין הומוריסטי ומאתגר עם נבחרת צעירה של משפיעני טיקטוק מובילים ברשת, ביניהם כאלה שחוצים את רף מיליון העוקבים
נבחרת משפיעני הטיקטוק צילום: ניר פקין

מותג חטיפי הילדים פוף, עולה בקמפיין הומוריסטי ומאתגר עם נבחרת משפיענים צעירים מהמובילים ברשת.

הקמפיין יעלה ברשת החברתית 'טיקטוק', תחת הסלוגן "משחקי הפוף", ויכלול סדרת סרטונים הומוריסטיים, בכיכובם של המשפיענים המובילים בקרב בני הנוער: דילן דרור עם כ-735,000 עוקבים בטיקטוק, לרה גרינסס מעל 4 מיליון עוקבים, אמילי מדואל ונתן זרקה.

הקמפיין יציג סרטונים של המשפיענים המתחרים זה בזה במגוון אתגרים שונים, כאשר בכולם נעשה שימוש בחטיף פוף בסיטואציות מצחיקות וחווייתיות.

קרין שהין מנהלת יחידה עסקית בחברת שסטוביץ': "הקמפיין פונה בעיקר לילדים ובני נוער בגילאי 8-12, ומציג אתגרים מצחיקים וחווייתיים, שיספקו להם הפוגה נעימה וקלילה בימים אלו של חירום ומלחמה".

הקמפיין נערך בהפקת משרד הפרסום 'ציבלין', הנחשב למשרד הפרסום הגדול בישראל לצעירים, למשפחה ולעולמות הפנאי.

הצצה לקמפיין: משחקי הפוף (youtube.com)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות