fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השורדת לייה גיל הודחה סופית מהישרדות ומסכמת את החוויה

"ראיתם בעצמכם כמה ספגתי וספגתי! גיא בסיכום המשחק שלי אמר משפט שאני אמרתי פעם באחת המועצות - משפט שהוא לא ישכח לעולם אמרתי שגם אישה חזקה צריכה חום אהבה וחיבוק!"
לייה גיל | צילום אוהד קב
לייה גיל | צילום אוהד קב

אתמול (שלישי) השורדת לייה גיל הודחה סופית מהמשחק והפכה להיות מושבעת

בחשבון האינסטגרם שלה היא מסכמת את החוויה:

"אני מוצפת! מקבלת מכם כל כך הרבה אהבה וחיזוקים שזה פשוט מרגש אותי ברמות שאין לי אפילו מילים להביע את כל מה שעובר עלי! יכולה לסיכום לספר לכם אבל מה עבר עלי שם – באי ! אז העונה הזאת – כפי שאמרתי כבר לא פעם הייתה עונה מאוד קשה עבורי! קשה במובן הנפשי והרגשי! האירועים הכי דרמטיים של העונה היו סביבי – ברזנט, פעמון, ניצחונות בבקתה סרטים ועוד כמה דברים שטרם שודרו – ראיתם בעצמכם כמה ספגתי – וספגתי! גיא בסיכום המשחק שלי אמר משפט שאני אמרתי פעם באחת המועצות – משפט שהוא לא ישכח לעולם – אמרתי – שגם אישה חזקה צריכה חום אהבה וחיבוק! אז לא – חיבוק לא קיבלתי, לא ציפיתי גם שאקבל – כי זה משחק קשוח, ואני באתי לשחק את המשחק הקשוח הזה.. אז במקום חיבוק – קיבלתי בפרצוף את כל הקושי שהמשחק הזה מביא איתו! רובכם מתחברים לנחישות שלי, וחלקכם אומרים שהיה צריך להביע רגש יותר אולי – אז אני שמחה שצופה שמבין את המשחק ראה – רגש יש לי בשפע – ותמיד נתתי את החיבוק למי שהרגשתי שהוא חשוב לו או שהוא זקוק לו! כל מי שהיה בשבט המקורי שלנו בדרך כזאת או אחרת תמיד הרגיש שיש לו מקום ומכבדים אותו – אלה, גדי, שירה – ואם לי קראו אם השבט – מה זה אומר עלי? אגב – בגילי זה כבר פחות רלוונטי לרצות שכולם יקבלו אותי – לא כולם חייבים לאהוב אותי וזה בסדר … אין לי בעיה עם זה! דבר אחת חשוב בכל אופן – הצלחתי להעביר דרך המסך – לא משנה באיזה מסגרת אנחנו נמצאים – לא חייבים להוציא אגרסיות, להשפיל, לדרוס או לרמוס אנשים שנמצאים בסביבה על מנת להביע דעה! לא תמיד חייבים לענות – לפעמים הכוח הוא בשתיקה! אז המשחק שלי נגמר – לא הודחתי – הפסדתי במשימה – וכמו שגם את זה ראיתם – אני יודעת להפסיד בכבוד – כי מראש לקחתי את החוויה הזאת כי משחק נטו – וזה אומר או לנצח או להפסיד! אבל בניינו? מרגישה בו זמנית שגם ניצחתי! ניצחתי בחיים האמיתיים, ניצחתי נגד כל הסיכויים! אז תודה לכם שוב על כל האהבה שלכם – זה לא מובן מאליו! ותודה למשפחה שלי שנתנה לי לחזור לחוויה הזאת הפעם השנייה! ומעכשיו – אני ממשיכה לשרוד בוילה עם החבורה של הבנים – הראשונה שבחרה שבט של הרוב הנשי, הראשונה שרצתה ברית בנות – הולכת לבלות בוליה עם המושבעים – גברים וזה עוד סוג של הישרדות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות