fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקריירה החדשה והמפתיעה של ליהיא גרינר

כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר, פוצחת בקריירה חדשה: מדריכת הורים לתינוקות, דולה, מדריכת עיסויי תינוקות ובייבי יוגה. גרינר: "שמחה להעביר את הידע שצברתי לאורך השנים כאימא וכמטפלת, להורים"
קריירה חדשה. ליהיא גרינר צילום: יח"צ

תכירו את הקריירה החדשה של ליהיא גרינר: מדריכת הורים לתינוקות, דולה, מדריכת עיסוי תינוקות ובייבי יוגה.

את ההדרכה הראשונה שלה, עם סיום לימודיה, קיימה גרינר בשבוע שעבר בסדנה שנערכה בקניון עופר בילו סנטר. הסדנה כוללת 4 מפגשים (שעה ורבע כל מפגש) של הורים עם פעוטות  מלידה עד זחילה ראשונית.

גרינר סיפרה, כי הסדנא כוללת בין היתר: שיטות להקלת כאבי בטן בקרב תינוקות, חיזוק המערכת החיסונית, עידוד וחיזוק ההתפתחות המוטורית, שיפור איכות השינה ובטחון הקשר בין האם לתינוק.

גרינר: "אני שמחה וגאה להעביר את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאימא וכמטפלת בקריירה החדשה שלי. שיתוף הפעולה עם קניון עופר בילו סנטר לפתוח  סדרת סדנא משלי היא הזדמנות מצוינת להעניק יחס אישי לכל אחת ואחד, שיקבלו כלים נכונים ומדויקים לטיפול בפעוט. אני בטוחה שירשמו לסדנא הורים רבים מכל רחבי הארץ".

ליהיא גרינר-צבר היא משפיענית, כוכבת ריאליטי וידוענית ישראלית שהתפרסמה בעקבות השתתפותה בשנת 2010 בעונה השלישית של תכנית המציאות "האח הגדול", בה סיימה במקום השני. היא נכנסה לתוכנית כאשר הייתה מאורסת לאבירם בן שושן. הרייטינג של הפרק שבו הצטרפה היה הגבוה ביותר בתוכנית עד לאותו מועד.

בשנת 2011 השתתפה גרינר בתוכנית אינטרנט הנקראת "ליהיא באקסטרים". ב-5 בדצמבר 2013 ילדה את בנה הבכור. בדצמבר 2013 שודרה בהוט בידור ישראלי הסדרה הדוקומנטרית "ליהיא, תעשי לי ילד", שתיעדה את החודש שלפני לידת בנה הבכור עד ללידה עצמה. בחנוכה 2012 השתתפה במופע הילדים "ליהיא בארץ הפלאות" ובשנת 2013 החלה להשתתף בתוכנית הדוקו-ריאליטי "מה שקורה באילת VIP" ששודרה בערוץ 24 ביחד עם אביבית בר זוהר, וכן השתתפה כנמתחת בתוכנית המתיחות של עפר שכטר "אמבוש". כמו כן השתתפה בתוכנית הישרדות VIP עונה 2, ששודרה ב-2019 ברשת 13 והייתה המודחת ה-12. בדצמבר 2019 ליהיא השתתפה בספיישל האח הגדול לקראת עליית העונה העשירית של האח הגדול ששודרה ברשת 13.

בשנת 2020 השתתפה בתוכנית "ליהיא ונעמה – מטראש לקלאס", ששודרה בערוץ HOT 3. באותה שנה השתתפה בתוכנית המציאות "גולסטאר" ב-HOT.

באוגוסט 2021 נכנסה כדיירת זמנית לעשר שעות לבית של תכנית הריאליטי "האח הגדול". באותה שנה השתתפה בתוכנית הטלוויזיה "גולסטאריות".

הסדנא בקניון עופר בילו סנטר עם ליהיא גרינר פתוחה לקהל הרחב, והיא ללא עלות לנרשמים מראש דרך אפילקציית MY OFER.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות