fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפקידות שהקימו פינת פינוק לחיילים הפצועים

שוש בניזרי, פקידת קבלה במרכז הרפואי לגליל, הקימה יחד עם חברותיה לעבודה, פינת קפה ומאפה עבור החיילים שנפגעו ונפצעו במהלך פעילותם המבצעית בגבול הצפון
האמא של החיילים. שוש בניזרי ליד עמדת הפינוקים צילום: זיו פרבר

שוש בניזרי, פקידת קבלה במחלקת המיון במרכז הרפואי לגליל נהריה, נחשפה בחודשיים האחרונים למספר רב של חיילים ואנשי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך פעילות מבצעית בגבול הצפון ונזקקו לטיפול רפואי או אשפוז. יחד עמם, מגיעים גם רבים מבני משפחתם אשר שוהים לצדם ומלווים אותם במהלך האשפוז.

בניזרי, יחד עם חברותיה לקבלת חולים ועובדים נוספים, הקימו בכניסה לחדר המיון פינת קפה ומאפה. בניזרי מספרת כי היא וחברותיה מפעילות חמ"ל תורנות אפייה כשכל פעם אחת מהעובדות אחראית על הכנת עוגות ומאפים לטובת החיילים שמגיעים למרכז הרפואי. הפינה גם משרתת את חיילי וחיילות חיל הרפואה שמאז תחילת המלחמה נמצאים באופן קבוע במרכז הרפואי ודואגים לצרכים הבסיסיים של של החיילים שמגיעים ישירות מהשטח וכן למשפחותיהם בסידורים שונים.

בניזרי: "החיילים שלנו זקוקים לכל התמיכה שאנחנו יכולים לתת להם. אני מודה לכל חברותיי ולכל אנשי מערך המזון במרכז הרפואי לגליל, שעוזרים לנו לפנק את החיילים ואת החיילות בהמון אהבה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות