fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המפעל סגר את פעילותו לטובת מתן סיוע בקטיף

עושים מהלימון לימונדה: מנכ"ל חברת הגלידות בן אנד ג'ריס, אבי זינגר, הורה על סגירת המפעל לייצור גלידות ליום אחד ויחד עם כ-100 מנהלים ועובדים, התגייסו לסייע בקטיף לימונים כאות תמיכה בחקלאות הישראלית
עובדי בן אנד ג'ריס בקטיף לימונים צילום: אסף לוי

כ–100 בכירי ועובדי בן אנד ג'ריס ישראל, בראשם אבי זינגר – המנכ"ל והבעלים, מהמפעל בבאר טוביה, יצאו לקטיף במטע לימונים, במטרה לסייע לחקלאים, במושב צלפון, סמוך לבית שמש. במסגרת זו הצילו כ-50 טון של תוצרת חקלאית.

זינגר: "כמפעל ישראלי, ציוני, הפועל בדרום הארץ, הרוכש חומרי גלם מחקלאי ישראל, והקשר שלנו היום יומי וההדוק עם כ-20 רפתות מדרום הארץ, מהם אנו רוכשים את החלב והשמנת לייצור הגלידה, ועם חקלאים המגדלים ביצים, תבלינים ועוד, הבנו שחסרות ידיים עובדות לקטיף הלימונים והחלטנו לסגור ליום אחד את ייצור הגלידות במפעל בבאר טוביה  ולהירתם לעזרת החקלאים".

"אנו נמשיך לתמוך, לעודד, לחזק, ולהעלות את המורל לחקלאים הסובלים ממצוקה בידיים עובדות. בזכות היוזמות האזרחיות השונות, הנותנים יד לחקלאים, הם מצליחים לקטוף את תוצרתם. ללא עזרה זו רבים מהם לא יצליחו לגדל תוצרת חקלאית בהמשך".

החקלאי  אריה בן עתיה ממושב צלפון הודה בסיום יום העבודה לצוות בן אנד ג'ריס ואמר: "אנחנו מודים לכם על העזרה בקטיף הלימונים אין לנו מילים על התגייסות זו שעוזרת לנו מאוד. זה ממש לא מובן מאליו".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות