fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההפתעה הנעימה שקיבלו החיילות שמטפלות בפצועי צה"ל

המרכז הרפואי לגליל בנהריה, קלט מאז תחילת המלחמה מאות פצועים שנפגעו בתקריות אש בגבול הצפון. מוטי גנון, זכיין של רשת בשמים, החליט לפנק אותן במארזים אישיים
ערכת פינוק לחיילות צה"ל | צילום: מוטי גנון

מוטי גנון, הזכיין המקומי בנהריה של רשת בשמי שמן "אויל דה לאמור", החליט לפנק את החיילות של חיל הרפואה ופיקוד העורף שנמצאות בימים אלה במרכז הרפואי לגליל בנהריה, במארז של מוצרי טיפוח ובישום. זאת, כאות תמיכה וחיזוק לאותן חיילות שנמצאות בחזית הטיפול בחיילים ובאנשי כוחות הביטחון שנפצעו ונפגעו במהלך המלחמה בגבול הצפון. אנחנו מצדיעים.

גנון: "אני רואה את עבודת הקודש של אותן חיילות, גם בתהליך הקליטה ובדאגה לאותם חיילים פצועים וגם ברגישות ובטיפול הפרטני במשפחות של אותם נפגעים, ולא יכול שלא להתרשם מהמסירות הגדולה שלהם. החיילות האלה נמצאות במרכז הרפואי מאז תחילת המלחמה וכאות הערכה החלטתי לפנק אותם במארזים אישיים של טיפוח ובישום. זאת תרומתי הצנועה והערכתי הרבה אליהן".

למרכז הרפואי לגליל בנהריה הגיעו מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל מאות פצועים ונפגעים מקרב חיילי צה"ל שמשרתים בגבול הצפון ומתמודדים כמעט מדי יום מול התקפות ארגון הטרור חיזבאללה. בין הנפגעים היו גם לא מעט אזרחים שנותרו כדי לתחזק את היישובים סמוכי הגדר, שרובם פונו מתושבים.

ערכת פינוק לחיילות צה"ל | צילום: מוטי גנון

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות