fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרמה: מיכאל בן דוד שוקל לפרוש מהאירוויזיון!

אחרי הזכיה, בן דוד הביע אופטימיות לגבי סיכוייו בתחרות השירה האירופאית, אבל לפי הגורם שנכח עימו בפגישות, לאחרונה הוא הודיע לגורמים המקצועיים כי אם הדברים לא יסתדרו, הוא ייאלץ לוותר על הזכות שניתנה לו.
מיכאל בן דוד | צילום נועם עטייה
מיכאל בן דוד | צילום נועם עטייה

הזוכה באקס פקטור, מיכאל בן דוד שזכה בהזדמנות לייצג את ישראל באירוויזיון, שוקל עכשיו לפרוש מהתחרות, על בסיס חוסר שביעות רצונו מההתנהלות המקצועית של העוסקים במלאכה.

אחרי הזכיה, בן דוד הביע אופטימיות לגבי סיכוייו בתחרות השירה האירופאית, אבל לפי הגורם שנכח עימו בפגישות, לאחרונה הוא הודיע לגורמים המקצועיים כי אם הדברים לא יסתדרו, הוא ייאלץ לוותר על הזכות שניתנה לו. "מיכאל בא מכל הלב לתחרות, אבל אם הוא מבין שיש פוליטיקות, שמונעות ממנו את הזכות לייצג את ישראל בכבוד, הוא לא יילך לשם כדי לבזות את הדגל", אמר הגורם. החלטה סופית טרם התקבלה

מכאן נמסר בתגובה: "מיכאל בן דוד עובד במרץ בימים אלה על הכנת הנאמבר לאירוויזיון ועל צילומי הקליפ הרשמי, ומתכוון לייצג את ישראל בכבוד על במת הזמר הגדולה בעולם".

פרסום ראשון: ynet

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות