fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אייל גולן משחרר אלבום חדש –"עם ישראל חי"

כמיטב המסורת לפני חג הפסח אייל גולן משחרר אלבום חדש –"עם ישראל חי" המכיל 18 רצועות. "עם ישראל חי" אלבום שכולו על טהרת הז'אנר הים-תיכוני עם נגיעות של סגנונות מוזיקליים נוספים,
אייל גולן | צילום: דודי חסון
אייל גולן | צילום: דודי חסון

מה-7 לאוקטובר אייל גולן התגייס למילואים,
הופיע למעלה מ-100 הופעות לחיילים בבסיסים ומרכזי כינוס ברחבי הארץ,
ביקר פצועים בבתי-חולים ושיקום, ניחום אבלים והסברה למען השבת החטופים
וכמו כל המדינה, התגייס לתרום כמה שיותר למען המורל, האחדות ואהבת החינם.
"עם ישראל חי", שיר הנושא של האלבום יצא מיד אחרי ה-7 לאוקטובר
והפך להיות סמל של תקווה, אחדות, אופטימיות וחוזק למדינה שלמה,
קהילות יהודיות בכל רחבי-העולם אימצו את השיר והשיר זכה לאלפי גרסאות כיסוי של חיילים, ילדים, כוחות הבטחון, קהילות יהודיות בחו"ל ועוד..
השיר הפך להמנון של ממש ושבר שיאי האזנות בסטרימינג והיה השיר המושמע ביותר בכל תחנות הרדיו בישראל בתקופת חודשי המלחמה הראשונים.

אייל גולן: ״אף אחד לא יעצור אותנו
דווקא עכשיו יותר מתמיד ״עם ישראל חי״

בכל שנה יוצא אלבום חדש ובכל שנה העבודה עליו גורמת לי לפרפרים בבטן ולהתרגשות גדולה,
אבל השנה התחושה הייתה קצת אחרת, אולפני ההקלטות הפכו להיות מקום המפלט שלי, הרגשתי שרק שם אני יכול לפרוק ושהמוזיקה נותנת לי כוח ונחמה.
בכל פעם שביקשו שאגיע לשמח חיילים, לנחם אבלים או לבקר פצועים הייתי דואג לסיים את היום באולפן הקלטות שאוכל להגיע אליו ולפרוק את כל התחושות הקשות והכאב הנורא שפקד את כולנו.
השירים באלבום הזה הגיעו אליי הרבה לפני היום הנורא ואחרי מה שעברנו התלבטתי האם פשוט לגנוז את האלבום ולחפש שירים שהם ברוח התקופה אבל אז הגיע אליי ״עם ישראל חי״ שהוא השיר המדויק לכל התחושות שלי, רציתי שהשיר הזה ייתן לכם כוח, אחדות וירים לכם המורל והגאווה הלאומית אבל לא דמיינתי את מה שהשיר הזה הפך להיות ואת זה אני רוצה שתיקחו מהתקופה הזאת ותזכרו את זה תמיד – עם ישראל חי.

האלבום הזה גדוש בשירים מגוונים אבל הבסיס שמאחד את כולו הז׳אנר המזרחי האותנטי, כזה שאנחנו ודורות לפנינו גדלנו עליו ושמענו, ז׳אנר שמאחד מגוון תרבויות, עדות וניחוחות של בית, חום ואהבה.

אני מקווה שהאלבום הזה ייתן לכם קצת נחמה ושיעשה לכם טוב על הלב.
מתפלל בכל ליבי שנדע ימים טובים, שבורא עולם ישלח רפואה שלמה לכל הפצועים, שחיילינו יחזרו הביתה לשלום והכי חשוב שכל החטופים יחזרו אלינו במהרה בריאים ושלמים.
חג פסח שמח,
באהבה ענקית ממני אליכם,
אייל

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות