fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תערוכה חדשה: העת לפרוח – בסימן תקווה והתחדשות לאחר ה-7 באוקטובר

במסגרת התערוכה, שתימשך שבועיים ותעסוק בין השאר בימים שאחרי שמחת תורה, ו"השבת הנוראה" שעברה עלינו ב-7 באוקטובר, ובחג האביב, חג הפריחה, יחשפו 8 מעצבי אופנה ישראלים את דגמיהן החדשים
בסימן התחדשות. דגמים מהתערוכה צילום: באדיבות עופר רמת אביב

תערוכה חדשה תיפתח ב-16.4 בקניון עופר רמת אביב תחת השם: "העת לפרוח", העוסקת חצי שנה אחרי שמחת תורה, ו"השבת הנוראה" שעברה עלינו ב-7 באוקטובר, ובחג האביב, חג הפריחה.

במסגרת התערוכה, 8 מעצבי אופנה ישראליים מובילים, יחשפו שמלות אביביות שעוצבו בהשראת שירה המפורסם של יסמין מועלם: “הפרחים ישובו לפרוח, תראה שיהיה טוב, יהיה טוב,  גם מתוך החושך יידלק האור”. בין המעצבים המשתתפים בתערוכה החדשה: קיי לונג, אסף פרן, אביעד הרמן, דילן פריינטה, דרור קונטנטו, שי טובול, דורית שדה, רונן חן, רומי ספקטור מדה רוקוקו, שרון טל משכית – לרזילי.

התערוכה ממחישה יציאה מהחושך הגדול שאנו חווים כמדינה, לאנרגיות חדשות. כעת, שמגיע האביב וההתחדשות, העבודות המוצגות בתערוכה מלאות בצבעוניות, אופטימיות, והבטחה להתחלות חדשות. כמו גם  חלק מהמעצבים  מציגים גוונים תוססים של אביב עם המון תקווה,  אופטימיות, נקודת מבט רעננה, וציפייה לעתיד טוב יותר.

פרטי האופנה יוצגו על בובות לצד פרחים ענקיים מנייר של המעצבת הידועה מירב פלג, המעניקים למבקרים דימוי של הטבע המתעורר מתרדמתו, ומזכיר שגם אחרי הזמנים האפלים ביותר, יש הבטחה להתחלות חדשות. כמן כן לצד הבובות יוצגו צילומי אופנה עם הדוגמנית ג'סיקה אלטר, בת הזוג של בן שמעוני ז"ל, שנרצח במסיבת נובה, בעת שחילץ  מהזירה אנשים. הצילומים בכיכובה יציגו לאחר חצי שנה של האסון את  שמלות האביב, התקווה והפריחה.

אוצרי התערוכה, יואב מאיר וגילי סיוון: "האביב מביא אתו לא רק שינוי במזג האוויר אלא גם התחדשות רוחנית באמצעות כוחה המרפא של אופנת האביב הצבעונית. כשהטבע פורץ בפריחה תוססת וצמיחה ירוקה, כך גם המלתחה מתעוררת לחיים עם קליידוסקופ של גוונים. שילובי הצבעים העזים בבחירת הלבוש משמשת כחוזק לנשמה, מרים את מצב הרוח ומחדש את השקפת החיים שלנו. לאופנת האביב הצבעונית יש את היכולת לרומם ולהמריץ אותנו. באמצעות הפעולה הפשוטה של עיטור עצמנו בגוונים מרהיבים, אנו מאמצים את האופטימיות והחיוניות שהאביב מסמל, ומאפשרים לנו לצעוד קדימה בביטחון ובשמחה אל העונה החדשה. למרות שהתערוכה ססגונית וצבעונית אנו לא שוכחים את החטופים והחטופות, ההרוגים וההרוגות, הפצועים והפצועות, כולם בלב כולנו מתפללים לשובם של החטופים, מנוחתם של ההרוגים ורפואתם של הפצועים".

התערוכה תוצג בקניון עופר רמת אביב ברחבת מייקל קורס החל מה-16.4.2024 עד ה-30.4.2024

התערוכה פתוחה לקהל הרחב, הכניסה חופשית.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות